اندیشه سینما انتخاب بازیگرهای نقش برادران منندز در فصل دوم سریال Monster - اندیشه سینما

کوپر کخ و نیکلاس الکساندر چاوز برای ایفای نقش برادران منندز در فصل دوم سریال Monster انتخاب شدند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کوپر کخ، بازیگر سریال Power Book II: Ghost (کتاب قدرت ۲: شبح) و نیکلاس الکساندر چاوز، بازیگر سریال General Hospital (بیمارستان عمومی) برای ایفای نقش برادران منندز به فصل دوم سریال آنتولوژی Monster (هیولا) شبکه آنلاین نتفلیکس پیوستند. کوپر کخ نقش اریک منندز و نیکلاس الکساندر چاوز نقش لیل منندز را در فصل ۲ این سریال جنایی مهیج ساخته رایان مورفی بازی می‌کنند.

این فصل یک دنباله برای Monster: The Jeffrey Dahmer Story (هیولا: داستان جفری دامر)، نخستین فصل این سریال آنتولوژی به‌حساب می‌آید که ایوان پیترز را در نقش یک قاتل زنجیره‌ای بدنام با نام جفری دامر قرار داد. نخستین فصل سریال هیولا پس از پخش در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ به ۹امین نمایش تلویزیونی محبوب نتفلیکس تبدیل شد. فصل دوم داستان واقعی برادران منندز را روایت می‌کند که در سال ۱۹۹۶ به قتل والدین خود محکوم شدند.

برادران منندر طی جلسات دادگاه مدعی بودند که این قتل‌ها ناشی از سال‌ها سوءاستفاده والدین آن‌ها است؛ هرچند این ادعا هرگز اثبات نشد و اریک و لیل به حبس ابد بدون امکان درخواست بخشش محکوم شدند. هنوز معلوم نیست که فصل دوم سریال Monster چه مقدار از زندگی برادران منندز را پوشش می‌دهد، اما شبکه نتفلیکس یک مستند از این دو برادر را نیز برای پخش دارد. ظاهرا انتخاب بازیگرهای فصل ۲ پیش از اعتصاب نویسندگان انجام شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 2 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.