اندیشه سینما اعلام تاریخ پخش فصل دوازدهم سریال American Horror Story - اندیشه سینما

شبکه FX تاریخ پخش فصل دوازدهم سریال American Horror Story را تایید و اعلام کرد و همچنین مشخص شد که این فصل قرار است در دو بخش پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ و نام فصل دوازدهم سریال American Horror Story تایید و اعلام شده است. شبکه FX اعلام کرد که فصل دوازدهم سریال داستان ترسناک آمریکایی قرار است Delicate نام داشته باشد و پخش سریال American Horror Story: Delicate از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) آغاز خواهد شد. فصل دوازدهم این سریال ترسناک قرار است در دو بخش از شبکه FX پخش شود که دلیل آن اعتصاب نویسندگان و بازیگران است و مابقی قسمت‌ها در قالب بخش دوم پس از پایان این اعتصاب‌ها تولید و پخش خواهد شد.

اما رابرتس، کارا دلوین، کیم کارداشیان، زکری کینتو، مت زوکری، ام‌جی رودریگز، آودسا آزیون، دبرا مانک، جولی مانک و آنابل دکستر جونز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال American Horror Story: Delicate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل جدید این سریال ترسناک براساس کتاب Delicate Condition اثر دنیل ولنتاین تولید شده است. هالی فایفر، نویسنده و بازیگر آمریکایی به‌عنوان شورانر درکنار رایان مورفی وظیفه ساخت فصل دوازدهم سریال American Horror Story را بر عهده داشته است.

سریال American Horror Story یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه FX است که ساخت آن تا فصل سیزدهم تمدید شده است. ۱۱ فصل اول سریال داستان ترسناک آمریکایی در ۱۲۳ قسمت تولید و از شبکه FX پخش شده است. همچنین سریال American Horror Stories اسپین‌آف این مجموعه ترسناک برای شبکه هولو است که تاکنون دو فصل از این سریال ترسناک تولید و پخش شده است. سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.