اندیشه سینما اعلام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Great با بازی ال فانینگ و نیکلاس هولت - اندیشه سینما

شبکه هولو تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Great با بازی ال فانینگ و نیکلاس هولت را تایید و اعلام کرده است.

دی ۱۴۰۰ بود که شبکه هولو از تمدید سریال The Great برای فصل سوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم این سریال کمدی مشخص و اعلام شده است. شبکه هولو تایید کرد که پخش فصل سوم سریال The Great از روز جمعه، ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲)‌ از این سرویس استریم آغاز خواهد شد. مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال کبیر نیز در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شده است.

ال فانینگ، نیکلاس هولت، جیلین اندرسون، فیبی فاکس، ساشا دوان، چریتی ویکفیلد، گویلیم لی، آدام گادلی، داگلاس هاج، بلیندا برومیلو، ریچارد پایروس، بایو گباداموسی و سباستین ده سوزا، از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال The Great حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما تاکنون اطلاعاتی از بازیگران فصل سوم این سریال کمدی منتشر نشده است. تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite وظیفه ساخت سریال The Great را بر عهده دارد که مانند دو فصل اول، برای ساخت فصل سوم سریال کبیر نیز بازگشته است.

مقاله‌‌های مرتبط:

    • نقد فصل اول سریال The Great – کبیر
    • نقد سریال کبیر (The Great) | فصل دوم

سریال The Great داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر با بازی ال فانینگ را دنبال می‌کند که او طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه نیز بوده است. اتفاقات این سریال خیالی و داستانی است و کارتین را در دوره جوانی نشان می‌دهد که با پیتر سوم روسیه با بازی نیکلاس هولت (ترکیب شده با پیتر دوم) ازدواج می‌کند و تمرکز سریال روی برنامه وی برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش است. در فصل دوم سریال شاهد ادامه اتفاقات سریال پس از کودتا ناموفق کاترین هستیم که حالا باردار شده و ظاهرا دوباره با پیتر در حال زندگی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 2 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.