اندیشه سینما استقبال بیننده‌های شبکه +AMC از سریال مرده متحرک: دریل دیکسون - اندیشه سینما

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon فاصله زیادی تا تبدیل شدن به پربیننده‌ترین فصل از یک سریال در طول تاریخ شبکه +AMC ندارد.

شبکه AMC اعلام کرد که سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون)، اسپین-آف سریال مردگان متحرک بزرگ‌ترین نمایش در تاریخ سرویس استریم +AMC را داشته است. این سریال که به ادامه ماجراهای کاراکتر محبوب دریل دیکسون می‌پردازد، تنها در سه هفته از شروع پخش از نظر شمار بینندگان از سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده)، دیگر اسپین-آف مجموعه پیشی گرفته است.

سریال The Walking Dead: Dead City یک سریال فرعی از مجموعه مردگان متحرک با محوریت لورن کوهن و جفری دین مورگان است که اتحاد غیرمنتظره مگی و نیگان را برای عبور از منهتن آخرالزمانی نشان می‌دهد. این اسپین-آف در ماه ژوئن افتخار تبدیل به بزرگ‌ترین نمایش شبکه +AMC را به‌دست آورد. شبکه AMC در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو دو سریال TWD: Daryl Dixon و TWD: Dead City را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon فاصله چندانی تا تبدیل به پربیننده‌ترین فصل از یک سریال در طول تاریخ شبکه +AMC ندارد و در چهار هفته نخست پخش شاهد رشد مداوم تعداد بیننده‌ها بوده است. بنابر رتبه‌بندی نیلسن، اپیزود ۴ مردگان متحرک: دریل دیکسون با ۱.۱ میلیون تماشاگر بیشترین شمار بیننده‌های سریال را به خود اختصاص داده است. پیش‌نمایش اپیزود پایانی سریال در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) در کامیک کان نمایش داده می‌شود.

اسپین-آف دیگری از این مجموعه با نام The Walking Dead: The Ones Who Live (مردگان متحرک: آن‌هایی که زندگی می‌کنند) در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها می‌شود. این سریال داستانی حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند و بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر، آن‌ها را دور از هم نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است.

آغاز ماجراجویی دریل دیکسون در پاریس در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه به این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم ۳ Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در سریال دریل دیکسون نقش‌آفرینی کردند.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فرعی فعالیت می‌کرد و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند. طرفدارها باید در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۳) منتظر پخش اپیزود نهایی سریال باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 9 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.