اندیشه سینما احتمال صداپیشگی تایکا وایتیتی در انیمیشن Lightyear پیکسار و دیزنی - اندیشه سینما

طبق شایعات منتشر شده، تایکا وایتیتی احتمالا به جمع صداپیشگان انیمیشن Lightyear با صداپیشگی کریس ایوانز اضافه شده است.

اولین تریلر انیمیشن Lightyear در ماه آبان امسال منتشر شد و این تریلر توانست با استقبال بسیار گسترده مخاطبان مواجه شود، اما اطلاعات زیادی از انیمیشن جدید پیکسار در دسترس نیست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است حضور یک صداپیشه دیگر در انیمیشن لایتیر فاش شده باشد. طبق گفته DisInsider، تایکا وایتیتی، کارگردان آثاری چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople به جمع صداپیشگان انیمیشن Lightyear اضافه شده است.

در حال حاضر منبع دیگری این خبر را تایید نکرده است، اما DisInsider سابقه خوبی تو افشا اطلاعات محصولات دیزنی دارد. اطلاعات زیادی از نقش وایتیتی در انیمیشن Lightyear در دسترس نیست، اما این وب‌سایت نقش او را به‌عنوان شخصیتی توصیف کرده که قرار است به باز لایتیر کمک کند. DisInsider می‌گوید او نقش زورگ را بر عهده ندارد، اما این شخصیت شرور قرار است در انیمیشن حضور داشته باشد و باید دید چه کسی صداپیشگی آن را بر عهده خواهد داشت.

باز لایتیر جوان با صداپیشگی کریس ایوانز در حال سفر به فضا در انیمیشن Lightyear

انیمیشن Lightyear قرار است داستان باز لایتیر اصلی را روایت کند که اسباب‌ بازی آن محبوبیت زیادی در انیمیشن Toy Story پیدا کرده بود. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده دارد. درواقع انیمیشن Lightyear منشا داستانی نسخه انسانی باز لایتیر را دنبال خواهد کرد که پس از آن اسباب بازی‌های وی تولید شد و شاهد حضور یکی از این اسباب بازی‌ها در دنیای انیمیشن Toy Story بودیم.

آنگوس مک لین، کارگردان انیمیشن‌های کوتاهی چون انیمیشن BURN-E، انیمیشن Toy Story Toons: Small Fry و Toy Story of Terror! به‌همراه دستیار کارگردان انیمیشن Finding Dory، وظیفه کارگردانی انیمیشن Lightyear را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لایتیر بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc، انیمیشن Up، انیمیشن Inside Out و انیمیشن Soul را بر عهده داشته، بوده است.

انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 446 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 12 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها