اندیشه سینما فروش روغن زیتون سیاه خارجی - اندیشه سینما

علاوه بر روغن های زیتون تولید شده در کشورمان انواع مختلفی از روغن های زیتون خارجی توسط برندها و شرکت های مختلف که در کشورهای گوناگون مشغول به فعالیت است نیز به کشورمان وارد می شود.

آمار فروش روغن زیتون های خارجی در سال گذشته نشان دهنده این واقعیت است که، این روغن ها از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است، که از نظر کیفیت و نوع بسته بندی بسیار متمایز بوده و همچنین به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد، توسط مراکز فروشگاه های خاصی ارائه می شود.

طبق آمار بسیاری از افراد از طریق وارد کنندگان اصلی و شرکت های بازرگانی فعال توانستند، محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. بیشترین میزان فروش روغن های زیتون خارجی مربوط به تولیدات کشورهای اسپانیا، ایتالیا و ترکیه است.

این کشورها مهمترین صادر کنندگان روغن زیتون به کشورمان هستند. طبق آمار رسمی و برآوردی که از طریق فروش روغن زیتون خارجی به دست آمده، سالیانه ۱۰ تا ۱۲ هزار تن روغن زیتون خارجی به کشور وارد می شود که با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی از استقبال خوبی در بازارهای کشورمان برخوردار بوده است.

قیمت روغن زیتون سیاه

روغن زیتون درای انواع برند های مختلف هستند. این محصول در بسته بندی های شیشه ای قرار داده شده و با کیفیت بالا در سطح کشور به فروش می رسد، این محصول سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامین بوده و کاربردهای زیادی در صنایع غذایی خواهد داشت.

روغن زیتون دارای فیبر و انواع مواد مغذی و ویتامینه می باشد و مصرف آن برای اختلالات گوارشی و همچنین درمان یبوست کمک کننده است، دارای ویتامین ای می باشد و باعث زیبایی و شفافیت پوست می شود و مانع خشکی پوست و پیری زودرس خواهد شد. از انواع سرطان ها نیز پیشگیری کرده به همین دلیل بسیار پرطرفدار است و بازار فروش گرمی به همراه دارد.

عوامل موثر زیادی موجود می باشد که بر افزایش قیمت روغن زیتون شیشه ای تاپیر گذار است که از این عوامل می‌تواند به چند مورد اشاره داشت:

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول برند تولید کننده آن می باشد، روغن های زیتونی که توسط برند های معتبر و نام آشنا به تولید می رسند دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشند و از بهترین نوع زیتون های رسیده تولید خواهند شد به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و همین کیفیت باعث افزایش نرخ آن می شود.

تازگی محصول نیز بر روی افزایش قیمت این محصول تاثیر فراوانی دارد، روغن زیتون هایی که داری رنگ شفاف و فاقد از کدر بودن هستند تازه می باشند و از عطر و طعم خوبی برخوردار بوده دارای کیفیت بالایی هستند به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

عامل دیگر بر افزایش قیمت این محصول نوع بسته بندی آن می باشد. روغن زیتون هایی که در بسته بندی های شکیل قرار داده می‌شوند در بر دارنده هزینه‌های زیادی هستند و باعث افزایش قیمت محصول می شوند.

نحوه خرید و سفارش: اگر این محصول به صورت حضوری و در حجم کم خریداری و سفارش داده شود به دلیل وجود واسطه ها قیمت آن افزایش پیدا می کند و با قیمت زیاد در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. زیرا فروشندگان برای سفارشات جزیی تخفیف نخواهند داد.

 

بهترین روش برای صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید روغن زیتون سیاه از طریق فروشگاه آنلاین می باشد زیرا خرید در این سامانه بدون حضور واسطه ها انجام می شود و حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت محصول می شود. همچنین این فروشگاه ها محصولات با کیفیت را به قیمت مناسب به فروش رسانده تا با این کار مشتری های زیادی را جلب محصول خود کنند.

قیمت روغن زیتون تصفیه شده بی بو

لازم به ذکر است، ثبت سفارش کلی و خرید عمده روغن ارگانیک زیتون تصفیه شده بدون بو در عرضه مستقیم ‌از تولید کننده به علت حذف شدن و نبودن واسطه ها با کاهش قیمت و همچنین میزان و درصد سود بیشتر برای فروشندگان و خریداران همراه است.

فروشندگان روغن گیاهی زیتون هنگام ثبت سفارش کلی انواع متنوع از محصول با تضمین سطح کیفی و نوع زیتون به کار رفته در تولید، اطمینان خاطر و اعتماد متقاضیان خرید را بدست می آورند و پر فروش ترین ها را در اختیار تمام خریداران عمده در سراسر کشور قرار داده می شود. در سفارش کلی روغن زیتون خارجی تحویل درب مکان مورد نظر و طبق خواسته متقاضیان خرید تعیین می‌ شود. مدت زمان انجام این امر، معمولاً ۳ الی ۴ روز کاری می باشد.

توزیع کننده هنگام خرید روغن زیتون طبیعی تصفیه شده با توزیع برترین نوع از این روغن پر خاصیت علاوه بر تأثیر مثبت در حفظ مشتریان قبلی، موفق به جلب اعتماد و جذب مشتریان جدید به خرید می شود و به این ترتیب بازار فروش روغن زیتون طبیعی از رونق و پیشرفت بسیار زیادی برخوردار خواهد شد و سیر صعودی را طی خواهد کرد. توزیع کننده برای رسیدن به اهداف مد نظر خویش نظیر کسب رضایت مشتریان، فروش بیشتر و… خدمات ارزنده‌ای را به آنها ارائه خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 22 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.