اندیشه سینما خرید عمده گرانول سیر درجه یک - اندیشه سینما

استان های شمالی ایران از جمله استان هایی است که بیشترین و با کیفیت ترین سیر را تولید می کنند، اما در این بین باید خاطر نشان کرد، استان گلستان در رده های اول کشت و پرورش انواع سیر و فراوری های حاصل از آن چون گرانول سیر دارد، بالا بودن کیفیت این محصول باعث افزایش میزان خرید گرانول سیر در ایران شده است.

افزایش کیفیت از جمله مسائلی است که در مورد انواع مواد غذایی چون گرانول سیر نیز صدق می کند، در ادامه به چند مورد از نکات کلیدی در بررسی کیفی گرانول سیر اعلا و راهکارهای موثر در افزایش خرید گرانول سیر اشاره می کنیم:

یکی از پارامترهای مهم در فروش گرانول سیر بسته بندی آن است، گرانول سیر بسته بندی می تواند از باکیفیت ترین نوع گرانول سیر می باشد، بسته بندی کردن در هر محصول غذایی از جمله نکاتی است که تولیدکنندگان باید به آن توجه ویژه کنند، این امر در خصوص بسته بندی انواع فراوری سیر نیز بیشتر قابل تامل است، بسته بندی سلفونی، بسته بندی کارتنی و بسته بندی در گونی کنفی و پلاستیکی از جمله انواع روش در بسته بندی گرانول سیر است، به طور کلی یکی از مزایای ویژه بسته بندی سیر، جلوگیری از ورود عامل های آسیب زا به گرانول سیر چون کرم و گرد و غبار و بسیاری از ناخالصی ها، شن ریزه می باشد.

از طرفی دیگر فروش عمده گرانول سیر هم برای خریدار و هم فروشنده مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا، قیمت مناسب برای خریدار، فروش بالا برای فروشنده، عدم نگه داری طولانی مدت برای فروشنده و بسیاری از نکات دیگر که در فروش گرانول سیر به صورت عمده با تخفیف ویژه به چشم می خورد.

دومین مسئله در عوامل موثر در افزایش خرید گرانول سیر درجه یک و در نتیجه افزایش سود حاصل از آن، این نکته است که باید دانست در تولید گرانول با کیفیت، خشک کردن آن باید به صورت آفتابی و بدون مواد مضر شیمیایی باشد که نشان دهنده ارگانیک و سالم بودن گرانول سیر می باشد.

 

قیمت گرانول سیر عمده

تاثیر ارز بر قیمت گرانول سیر قطعاً یک تاثیر مستقیم خواهد بود. قطعاً مستحضر می باشید که در سناریوی تولید گرانول سیر از مواد اولیه زیادی استفاده می شود و همچنین برای بسته بندی کردن این محصولات نیز از یکسری مواد اولیه خاص بهره گرفته خواهد شد.

مواد اولیه موجود در این دو مورد معمولاً به صورت وارداتی به ایران آمده و تعیین قیمت محصولات وارداتی نیز ارتباط مستقیم با نرخ ارز در کشور دارد. لازم به ذکر است که افزایش نرخ ارز در کشور، باعث بالا رفتن میزان حقوق اداره کار نیز خواهد شد و به این ترتیب نرخ نیروی انسانی نیز صعودی می گردد. نرخ نیروی انسانی یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت گرانول سیر می باشد.

زیرا در سناریوی تولید این محصولات از کارگران و کارمندان زیادی بهره گرفته می‌ شود که هر کدام از آنها به ملزم به دریافت حقوق هستند. امید است که وضعیت بازار ارز با سر و سامان بیشتری مواجه گردد تا بتوانیم شرایط ویژه ای را برای فروش گرانول سیر با قیمت مناسب فراهم کنیم.

برای تهیه گرانول سیر عمده با قیمت مناسب، راهکارهای مختلفی وجود دارد. ولی مناسب ترین راهکار در جهت تحقق این امر خرید این محصولات در حجم زیاد می باشد.

 

گرانول سیر صادراتی ایران

از سیر در درمان بسیاری از بیماری ها در سراسر دنیا استفاده می شود و با توجه به پیشرفت علم و دارو های شیمیایی هنوز خیلی ها به دنبال درمان های سنتی هستند که این اصلا چیز بدی نیست و خیلی هم خوب می باشد. وجود مقادیر زیاد ترکیبات سولفوری در گیاه سیر موجب شده است که خواص دارویی فراوانی داشته باشد. سیر خرد شده یا گرانول سیر نیز خواص دارویی فراوانی دارد که می توان به این چند مورد اشاره کرد:

پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها

سرشار از آنتی اکسیدان

تقویت سیستم ایمنی بدن

کمک به کاهش کلسترول

کمک به هضم غذا

با دانستن این اطلاعات می توانید انواع سیر مانند سیر تازه، گرانول سیر، سیر خشک و دیگر فرآورده ها را در برنامه غذایی روزانه ی خود بگنجانید. البته سیر به روش های مختلفی استفاده می شود که بستگی به ذائقه شما دارد:

سیر تازه

سیر خشک شده

گرانول سیر

سیر داغ

در طبخ غذا و بسته به نوع غذا استفاده از سیر نیز متفاوت تر است. اما گرانول سیر در تهیه اکثر غذاها کاربرد دارد و قابل دسترس تر می باشد. سیری که در ایران کشت می شود به دلیل ارگانیک بودن و استفاده از کودهای طبیعی خواص درمانی و دارویی فراوانی دارد و به صورت گرانول شده هم تولید می شود در نتیجه پتانسیل صادراتی گرانول سیر بسیار بالا رفته است.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 538 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 25 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.