اندیشه سینما تاریخ اکران فیلم جان ویک ۴ تغییر کرد | یکسال تاخیر در اکران - اندیشه سینما

 

به نظر می‌رسد که ما باید زمان بیشتری را برای اکران فیلم جان ویک ۴ صبر کنیم. به تازگی شرکت لاینز گیت (Lionsgate) اعلام کرد که تاریخ انتشار فیلم جان ویک ۴ را تا جمعه، ۶ خرداد ۱۴۰۱ (۲۷ می ۲۰۲۲) تاخیر زده است. این فیلم قرار بود در تاریخ جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ می ۲۰۲۱) اکران شود.

مانند همیشه، کیانو ریوز (Keanu Reeves) برای نقش آفرینی شخصیت اصلی فیلم یعنی جان ویک بازگشته است و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) باری دیگر قرار است در نقش کارگردان فیلم ظاهر شود. البته این تاخیر در تاریخ انتشار این فیلم، مساله‌ی عجیبی نیست؛ زیرا بدلیل شیوع ویروس کرونا، مراحل ساخت این فیلم و سایر فیلم‌های دیگر هالیوودی متوقف شد و از طرفی دیگر، کیانو ریوز باید فیلم‌برداری فیلم Matrix 4 را تمام می‌کرد.

استاهلسکی در مصاحبه‌ای با وبسایت Collider گفت که کیانو ریوز تنها یک ماه از مراحل فیلمبرداری فیلم ماتریکس ۴ را انجام داده بود و از طرفی دیگر، او هنوز مراحل پیش‌تولید فیلم و بدلکاری را انجام نداده است. به همین دلیل تصمیم بر این شد که فیلم به مدت یکسال دیرتر اکران شود.

تاریخ اکران فیلم جان ویک ۴ به سال ۲۰۲۲ موکول شد

به گزارش وبسایت پی سی اسپات، استاهلسکی در ادامه مصاحبه افزود که ایده ساخت فیلم جان ویک ۴ در هنگام ساخت فیلم جان ویک ۳ به ذهن او رسید و امکان ساخته شدن فیلم‌های بیشتری از این سری وجود دارد و می‌توانیم انتظار جان ویک ۵ و جان ویک ۶ را هم داشته باشیم. استاهلسکی گفت:

ما در ژاپن بودیم که کیانو به من ایده‌های جذابی را برای سری جان ویک داد و من به این نتیجه رسیدم که فیلم جان ویک ۳، برای این ایده‌ها فضای کافی ندارد و می‌بایست فیلم‌های بیشتری از این سری را تولید کنیم. من به کیانو گفتم که ما باید فیلم جان ویک ۴ را بسازیم و ایده‌های جدید را در آن استفاده کنیم. همه چی عالی پیش خواهد رفت. ما یک نقشه خواهیم داشت. نقشه ما این است که فراتر از جان ویک ۴ برویم و فیلم‌های بیشتری را از این سری تولید کنیم. باید صبر کنیم و ببینیم که اتفاقات چگونه پیش خواهند رفت.

استاهلسکی در حال حاضر مشغول کار برروی فیلم‌نامه فیلم جان ویک ۴ می‌باشد و این تاخیر یکساله می‌تواند زمان بیشتری را برای نوشتن یک فیلم‌نامه قوی به او بدهد.

برای مطلع شدن از جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.