اندیشه سینما بیشترین استقبال مردم درچالوس به سمت بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل است - اندیشه سینما

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در شهرستان چالوس، با اشاره به شناخت عموم افراد از بیمه های اجباری، افزود: روی بیمه نامه های اجباری کار شده درنتیجه عموم افراد با آن آشنایی دارند اما افراد جامعه شناخت چندانی ازهمه بیمه نامه های اختیاری ندارند.

”سعید اصغری” درگفت و گو با بیمه ویژه، افزود: به عنوان مثال درحال حاضر باتوجه به شرایط کنونی بیمه نامه کرونا وجود دارد اما تعداد بسیار کمی از افراد از وجود آن آگاهی دارند.

اصغری، با بیان اینکه تبلیغ و آگاهی دادن در زمینه بیمه با تبلیغات یک شرکت بیمه ای به نتیجه کافی نمی رسد، گفت: یک شرکت بیمه خصوصی توانایی اطلاع رسانی در سطح کشور را ندارد و بخشی از این کار به  صداو سیما بر می گردد.

وی، اذعان داشت که بیمه سازمانی خدماتی است ورسالت آن خدمت دادن به مردم است، این همکاری و تعامل باید دوسویه باشد، درگاهی وجود ندارد که مشتری ها از بخشنامه ها و آیین نامه ها آگاهی داشته باشند و این موارد باید به صورت عمومی به اطلاع عموم برسد.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در شهرستان چالوس، بیان کرد: بیشترین استقبال مردم در شهر چالوس به سمت بیمه نامه های بدنه اتومبیل و بعد از آن آتش سوزی است.

اصغری خاطرنشان کردکه، به دلیل آنکه در منطقه ساخت و ساز زیادی انجام می شود و سازمان نظام مهندسی در این منطقه بسیار فعال است بیمه نامه های مسئولیت به دلیل اجباری بودن از استقبال خوبی برخوردارهستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.