اندیشه سینما کیانو ریوز: پیوستن به دنیای سینمایی مارول مایه افتخار است - اندیشه سینما

کیانو ریوز در مصاحبه‌ی اخیر خود از سؤالی که درباره احتمال حضور او در دنیای سینمایی مارول مطرح شده، استقبال کرده و این اتفاق را مایه افتخار خود می‌داند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیانو ریوز از علاقه‌اش به حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی و دنیای سینمایی مارول گفته است. خبرنگار نشریه Esquire در مصاحبه‌ی اخیر خود با بازیگر فیلم‌های ماتریکس درباره احتمال حضور او در دنیای سینمایی مارول سؤال کرده و به‌نظر می‌رسد ریوز از این ایده استقبال می‌کند. وی در پاسخ به این سؤال می‌گوید:

«باعث افتخار من است. کارگردان‌ها و ایده پردازان فوق‌العاده‌ای در این مجموعه فعالیت می‌کنند و کارهایی کردند که واقعاً هیچکس تاکنون انجام نداده است. این کار از نظر مقیاس، ایده‌های جاه‌طلبانه و فرایند تولید بسیار خاص هستند. خیلی خوب می‌شود که بخشی از آن باشم.»

بعد از اینکه حساب توییتر مارول اوایل امسال در پیامی تولد کیانو ریوز را تبریک گفته و بلافاصله این توییت را حذف کرد، گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر احتمال پیوستن این بازیگر ۵۷ ساله به MCU مطرح شده بود. حالا اظهارات ریوز موجب هیجان زده شدن طرفداران مارول شده که از همین حالا او را در نقش یکی از ابرقهرمانان مارول تصور می‌کنند. یکی از طرفداران مارول در توییتر می‌نویسد:

«از همین الان کیانو ریوز را برای نقش جانی بلیز یا گوست رایدر در MCU می‌بینم.» شخص دیگری با اشاره به نبرد بزرگ تمام کاراکترهای قدرتمند مارول با شخصیت‌های شرور این جهان در Battleworld و در جریان رویداد کراس‌اور و کمیک بوکی ۱۹۸۴ در اینباره می‌گوید: «همین الان Secret Wars را شروع کنید و کیانو ریوز را در نقش Beyonder انتخاب کنید.» Beyonder یکی از شخصیت‌های فرا بُعدی یا بدون بُعد دنیای کامیک‌های مارول است که در ابتدا به‌عنوان قدرتمندترین موجود در جهان‌های موازی مارول به تصویر کشیده شده بود.

کیانو ریوز در نقش جان ویک

اما قبل از اینکه کوین فایگی بخواهد با ریوز تماس بگیرد، او آماده است تا یک بار دیگر در The Matrix: Resurrections و نقش نئو، طرفداران فیلم‌های ماتریکس را به سینما بکشاند. اولین تریلر قسمت چهارم مجموعه‌ی ماتریکس، بازگشت بحث برانگیز نئو را پس از فیلم The Matrix: Revolutions به نمایش می‌گذارد. بعد از آن می‌توان از حضور ریوز در مولتی‌ورس مارول لذت برد.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود. در پایان نظرات خود را در اینباره با اندیشه و سایر کاربران در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 517 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها