اندیشه سینما کوین فایگی بازگشت چارلی کاکس در نقش دردویل را تایید کرد - اندیشه سینما

کوین فایگی، رئیس Marvel Studios تایید کرد که دیزنی و مارول قصد تغییر بازیگر نقش دردویل را ندارند.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت مورداک یعنی دردویل، با نقش‌آفرینی چارلی کاکس بازمی‌گردد. این خبر را خود کوین فایگی اعلام کرد. دنیای سینمایی مارول (MCU) قرار نیست سراغ یک بازیگر دیگر برای نقش دردویل برود و همچنین نمی‌خواهد این کاراکتر را در قصه‌های خود نداشته باشد. ما نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی دوباره چارلی کاکس را در نقش دردویل خواهیم دید و در عین حال دیگر شکی به اصل بازگشت او نداریم.

چارلی کاکس در سه فصل سریال Daredevil توانست برخی از مخاطب‌ها را شدیدا عاشق این کاراکتر کند و طرفدارهای زیادی از مارول درخواست بازگشت او را داشتند. فایگی اصلا نمی‌خواهد فاش کند که کدام فیلم یا سریال مارول را برای بازگشت دردویل در نظر گرفته است. مصاحبه‌ی جدیدی که انتخاب دوباره‌ی چارلی کاکس برای نقش دردویل را تایید کرده است، در آستانه‌ی اکران فیلم Spider-Man: No Way Home انجام شد؛ همان اثر جدید و مورد انتظاری که بسیاری از طرفدارها درباره‌ی حضور چارلی کاکس در آن تئوری‌پردازی می‌کردند. مثلا برخی از طرفدارها می‌گفتند که مت مورداک در این فیلم مرد عنکبوتی، به دفاع از پیتر پارکر در دادگاه می‌پردازد.

فیلم Spider-Man: No Way Home که ظاهرا فروش قابل توجهی خواهد داشت، در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) اکران می‌شود. آیا دردویل با بازی چارلی کاکس را دوباره در همین اثر خواهیم دید یا بیشتر باید منتظر بازگشت او بمانیم؟ در هر حالت صحبت فایگی در رابطه با ورود مت مورداک به MCU طی ساعات اخیر منجر به خوشحالی بسیاری از طرفدارها شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 475 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها