اندیشه سینما پیوستن کارا دلوین به فصل دوم سریال Only Murders in the Building - اندیشه سینما

کارا دلوین، بازیگر سریال Carnival Row جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال Only Murders in the Building اضافه شده است.

پس از موفقیت فصل اول سریال Only Murders in the Building، شبکه هولو در شهریور امسال از تمدید این سریال کمدی برای فصل دوم خبر داد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل دوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان اضافه شده است. کارا دلوین، بازیگر، مدل و خواننده انگلیسی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Only Murders in the Building اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به‌نام آلیس را بازی کند.

آلیس به‌عنوان شخصیت مرموز و با نفوذ در دنیای هنرهای مصنوعی توصیف شده که درگیر یک رمز و راز می‌شود. پیش از این بازگشت استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز و ایمی رایان، در فصل دوم سریال Only Murders in the Building تایید و اعلام شده بود. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز در آسانسور در قسمت اول سریال Only Murders in the Building

سریال Only Murders in the Building توانسته است رکورد افتتاحیه تعداد بینندگان سریال‌های اورجینال کمدی شبکه هولو را بشکند و همچنین توانسته نقدهای بسیار مثبتی هم از منتقدان دریافت کند. ازطرفی سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان پر بیننده‌ترین سریال کمدی روی سرویس VOD نیز بوده است که باعث می‌شود تا تمدید این سریال خیلی غافلگیر کننده نباشد. فصل اول سریال Only Murders in the Building در ۱۰ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال کمدی نیز با همین تعداد قسمت تولید و پخش شود.

کارا دلوین این روزها بیشتر برای بازی در سریال Carnival Row شناخته می‌شود که برای فصل دوم این سریال فانتزی آمازون نیز باز خواهد گشت. از دیگر کارهای دلوین می‌توان به فیلم Paper Towns، فیلم Pan، فیلم Anna Karenina، فیلم Tulip Fever، فیلم Her Smell، فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets، فیلم London Fields، فیلم Life in a Year و فیلم Suicide Squad اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 546 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 12 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.