اندیشه سینما پیوستن بازیگر Da 5 Bloods به ماهرشالا علی در فیلم Blade - اندیشه سینما

مارول استودیو در حال ساخت فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی است و حالا بازیگر جدیدی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فیلم Blade اضافه شده است. دلروی لیندو، بازیگر فیلم Da 5 Bloods در حال مذاکرات نهایی با مارول استودیو برای حضور در فیلم بلید است. البته ددلاین می‌گوید حضور لیندو در این فیلم نهایی شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۶۹ ساله در فیلم خون آشامی دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروک را قرار است در اقتباس جدید بلید بازی کند.

دلروی لیندو در فیلم The Harder They Fall

بسام طارق، کارگردان فیلم Mogul Mowgli با بازی ریز احمد وظیفه کارگردانی و استیسی اوسی-کافور، نویسنده سریال واچمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده دارند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلید قرار بود از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز شود، اما مارول تصمیم گرفت تا برای کار بیشتر روی فیلمنامه و دادن زمان کافی به نویسنده/نویسندگان آن، تاریخ فیلم‌برداری فیلم Blade را تا ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر-مرداد ۱۴۰۱) عقب بیندازد. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که فیلم بلید در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

دلروی لیندو اخیرا در فیلم The Harder They Fall شبکه نتفلیکس حضور داشته است و علاوه‌بر فیلم Da 5 Blood، او سابقه حضور در آثار دیگری چون سریال The Good Fight، سریال Blood & Oil، فیلم Battlecreek، فیلم Domino، فیلم The Core، انیمیشن Up، فیلم Malcolm X، فیلم The Last Castle و فیلم Get Shorty را نیز در کارنامه خود دارد. لیندو هم‌اکنون در پشت صحنه سریال Anansi Boys حضور دارد و قرار است در سریال Harlem’s Kitchen نیز حضور داشته باشد.

شخصیت بلید توسط مارو وولفمن و جین کولان خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۳ و در شماره ۱۰ام کمیک The Tomb of Dracula (مقبره دراکولا) معرفی شد. پیش از این یک سه‌گانه از فیلم Blade تولید و منتشر شده بود که کارگردانی این سه فیلم به ترتیب بر عهده استیون نورینگتون، گیرمو دل تورو و دیوید اس گویر بوده که خود گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت را بر عهده داشته است و این سه فیلم در طی سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ اکران شدند. وسلی اسنایپس نقش شخصیت بلید را در این سه فیلم بر عهده داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 508 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها