اندیشه سینما پوستر جدید فیلم Eternals با محوریت تایید حضور هری استایلز - اندیشه سینما

مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم Eternals منتشر کرده است که تمرکز آن روی تایید حضور هری استایلز و همچنین معرفی نقش او در فیلم است.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Eternals آغاز شده است و جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول نتوانست در جلب نظر منتقدین موفق عمل کند و ضعیف‌ترین نمرات یک فیلم این مجموعه را به خود اختصاص داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم اترنالز منتشر شده که به حضور یک شخصیت غافلگیر کننده در فیلم اشاره می‌کند. 

ادامه این خبر حاوی اطلاعاتی از صحنه پس از پایان فیلم Eternals است

در اولین صحنه پس از پایان فیلم Eternals شاهد حضور هری استایلز بودیم که متوجه شدیم نقش Eros، برادر تانوس را بر عهده دارد. حالا مارول استودیو با انتشار یک پوستر شخصیت پیوستن این شخصیت به دنیای سینمایی مارول را تایید کرده است و در ادامه مارول در توضیحات پوستر گفت که با شاهزاده سلطنتی سیاره تایتان آشنا شوید. البته قابل انتظار است که نقش Eros در آثار آینده مارول و احتمالا دنباله فیلم Eternals بیشتر باشد، اما فعلا می‌توانید شاهد پوستر این شخصیت باشید:

پوستر شخصیت اروس با بازی هری استایلز در فیلم Eternals

Eros در دنیای کمیک برخلاف برادرش، شخصیتی شرور نیست و با نام استارفاکس نیز شناخته می‌شود. اروس یکی از اعضای گروه اترنالز نیز است و همچنین به گروه اونجرز نیز اضافه شده است. قابل انتظار است که اروس یکی از اعضای اترنالز در فیلم Eternals 2 باشد. فیلم Eternals با وجود دریافت نقدهای متوسط، عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشته و تاکنون بیش از ۳۳۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۳۵.۸ در آمریکا و ۲۰۰.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 389 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها