اندیشه سینما ویدیو پشت صحنه سریال The Last of Us با حضور الی و جول در جکسون - اندیشه سینما

ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه‌ی سریال The Last of Us فاش شده است که جول، الی و تامی را در یکی از مکان‌های مهم بازی‌های مجموعه نشان می‌دهد.

این خبر بخش‌هایی از داستان سری بازی The Last of Us را اسپویل می‌کند

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ویدیوی جدیدی از پشت صحنه‌ی سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO به بیرون درز کرده است. این ویدیو برای اولین‌بار جول (پدرو پاسکال)، الی (بلا رمزی) و تامی (گابریل لونا) را مشغول پیاده‌روی در خیابان‌های پوشیده از یخ جکسون، یکی از مکان‌های اصلی بازی‌های مجموعه نشان می‌دهد. به‌لطف یکی از کاربران توئیتر با نام Astromo038 و به نقل از The Last of Us Updates ما توانستیم برای نخستین‌بار نگاهی اجمالی به برادران میلر درکنار یک‌دیگر و البته جامعه‌ی نوپای جکسون داشته باشیم.

جکسون یک لوکیشن کلیدی در The Last of Us Part II بود و جالب است که فصل اول سریال، این مکان را با جزئيات فراوان به تصویر می‌کشد

جالب است که این ویدیو پشت صحنه‌ی فصل اول سریال The Last of Us به نمایش جکسون می‌پردازد و این‌گونه به یک تفاوت سریال با نخستین بازی مجموعه اشاره دارد که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو ناتی داگ در دسترس گیمرها قرار گرفت. در نسخه‌ی اول بازی لست آو آس جول و الی در سدی متوقف می‌شوند تا پیش از رفتن به سالت لیک سیتی، با تامی ملاقات کنند.

جکسون در زمان وقوع اتفاقات بازی The Last of Us یک جامعه‌ی نوپا بود که ما خود آن را به شکل مفصل ندیده بودیم. اکنون اما به‌نظر می‌رسد که اقتباس تلویزیونی The Last of Us یک‌راست به‌سراغ جکسون رفته است که یکی از مکان‌های مهم بازی The Last of Us Part 2 محسوب می‌شود. کریگ مازن، خالق مینی‌سریال چرنوبیل و شورانر سریال The Last of Us گفته بود که این اقتباس به بازی‌ها وفادار می‌ماند و در عین حال برای کامل‌تر بودن، شامل ایده‌هایی عالی و استفاده‌نشده خواهد بود که گویا ناتی داگ فرصت پیاده‌سازی آن‌ها در بازی اول را نداشت.

دانلود از آپارات

یکی از نکات جذاب ویدیو که نگرانی طرفداران در مورد انتخاب ستاره‌های سریال The Last of Us را از بین می‌برد این است که گابریل لونا در نقش تامی عالی به‌نظر می‌رسد. درعین‌حال رفتار پدرو پاسکال در نقش جول به‌گونه‌ای است که این کاراکتر را زیر بار تمام فشارهای احساسی طول داستان به تصویر می‌کشد. همچنین اگر با دقت بیشتری به ویدیوی پشت صحنه‌ی اخیر لست آو آس نگاه کنید، متوجه لنگیدن جول نیز خواهید شد. از نظر سیر داستانی، این صحنه می‌تواند به بخش زمستان مربوط باشد که جول پس از یک سقوط ناخوشایند به‌آرامی روبه بهبودی می‌رود.

درحال‌حاضر تاریخ پخش The Last of Us از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که این سریال مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه برسد. پیش از این نیز کانتمیر بالاگوف، یکی از کارگردان‌های سریال، در بیوگرافی اینستاگرام خود سال آینده‌ی میلادی را برای پخش این اقتباس درج کرده بود. مدتی قبل نیز گابریل لونا در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک‌بوک اظهار داشت که سریال The Last of Us «به‌زودی زود» به نمایش در می‌آید.

شبکه‌ی HBO این اواخر بازیگر جدیدی را برای ایفای یک نقش نامعلوم به فهرست بازیگران سریال The Last of Us اضافه کرد که ظاهرا نقش هیچ یک از کاراکترهای مطرح بازی‌های ویدیویی مجموعه را بازی نمی‌کند. این احتمالا بدان معنا است که در سریال لست آو آس شاهد صحنه‌های بیشتری از روز شیوع بیماری نسبت‌به بازی‌ها خواهیم بود.

احتمال می‌رود که وقایع نخستین بازی مجموعه در فصل اول سریال به نمایش گذاشته شود و فصل احتمالی بعدی به‌سراغ ماجراهای بازی The Last of Us Part 2 برود. نیل دراکمن، خالق اصلی سری بازی The Last of Us و یکی از رئیس استودیو ناتی داگ هم به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی، هم به‌عنوان یکی از دو نویسنده‌ی اصلی و هم به‌عنوان کارگردان یکی از قسمت‌ها در ساخت سریال The Last of Us نقش داشته است.

جول و الی در کنار تپه در سریال The Last of Us

طبق خلاصه‌ی داستان رسمی این اقتباس تلویزیونی، «وقایع سریال بیست سال پس از نابودی تمدن بشری اتفاق رخ می‌دهند. جول، بازمانده‌ای سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متاثرکننده و خشونت‌آمیز بدل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند». ظاهرا نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ تنها برخی از کارگردان‌های فصل اول سریال لست آو آس هستند. درحال‌حاضر دست کم فیلم‌برداری ۳ قسمت از ۱۰ قسمت فصل اول سریال The Last of Us به پایان رسیده است.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین و نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا ظاهر می‌شوند. همچنین گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس دوباره برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت.

داستان سریال لست آو آس در اپیزودهای یک‌ساعته روایت می‌شود و طول نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت خواهد بود. انتظار می‌رود که کار تولید سریال در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) به پایان برسد. بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت پلی استیشن پروداکشن، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیو ناتی داگ در تولید سریال The Last of Us نقش داشته‌اند. کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر پروژه محسوب می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 397 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.