اندیشه سینما نمایش ظاهر متفاوت گرین گابلین در پوستر جدید فیلم مرد عنکبوتی 3 - اندیشه سینما

پوستر جدید و بین المللی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که در آن می‌توان ظاهر جدید و متفاوت گرین گابلین را مشاهده کرد.

هفته گذشته بود که تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home بالاخره پخش شد تا هیجان طرفداران مرد عنکبوتی و دنیای سینمایی مارول را بیشتر از همیشه کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است. این پوستر درواقع پوستر بین المللی فیلم Spider-Man: No Way Home است که در آن می‌توان شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این فیلم و شخصیت‌های شرور از دنیاهای مختلف بود و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید و بین المللی فیلم Spider-Man: No Way Home

در طول دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد ظاهر متفاوت گرین گابلین بودیم که بسیاری تصور کردند که ممکن است علاوه‌بر ویلم دفو، نسخه دیگری از این شخصیت نیز در این فیلم حضور داشته باشد که البته این موضوع در ادامه تکذیب شد. بااین‌حال، در این تصویر بالاخره می‌توانیم نگاه بهتر و کامل‌ترsonی از ظاهر جدید گرین گابلین با بازی ویلم دفو در فیلم Spider-Man: No Way Home داشته باشیم که دیگر ماسکی روی صورتش ندارد.

نمایی بهتر از ظاهر جدید گرین گابلین با بازی ویلم دفو در فیلم Spider-Man: No Way Home

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 535 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها