اندیشه سینما مشخص شدن مدت زمان نسخه نهایی فیلم مرد عنکبوتی 3 - اندیشه سینما

مدت زمان فیلم Spider-Man: No Way Home مشخص شده که کمتر از زمان اولیه است، اما همچنان طولانی‌ترین فیلم تاریخ مرد عنکبوتی خواهد بود.

مدتی پیش بود که وب‌سایت سینماهای زنجیره‌ای در برزیل مدت زمان احتمالی فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کرد که براساس آن مدت زمان این فیلم ابرقهرمانی ظاهرا قرار بود ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه یا به عبارتی ۱۵۹ دقیقه باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان احتمالا نهایی فیلم Spider-Man 3 مشخص شده است. طبق اطلاعات فاش شده توسط Big Screen Leaks، فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است با مدت زمان ۱۴۸ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه و یک ثانیه اکران شود.

Big Screen Leaks پیش از این سابقه خوبی در فاش کردن مدت زمان فیلم‌های مختلف داشته است. همچنین طبق انتظار این مدت زمان احتمالا شامل صحنه یا صحنه‌های پس از پایان فیلم خواهد بود و ممکن است این مدت زمان درنهایت کمی کوتاه‌تر یا حتی کمی طولانی‌تر باشد. در هر حال فیلم Spider-Man: No Way Home همچنان قرار است طولانی‌ترین فیلم اقتباس شده از شخصیت مرد عنکبوتی باشد.

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند با آیرون اسپایدر در چنگال دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا در فیلم Spider-Man: No Way Home

همچنین فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است پس از فیلم Avengers Endgame با مدت زمان ۱۸۱ دقیقه، فیلم Eternals با ۱۵۷ دقیقه و فیلم Avengers: Infinity War با مدت زمان ۱۴۹ دقیقه، چهارمین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول لقب بگیرد. طی هفته گذشته نیز RPK News مدعی شده بود اندرو گارفیلد و توبی مگوایر حداقل در نیم ساعت از اتفاقات فیلم Spider-Man 3 حضور خواهند داشت.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها