اندیشه سینما مشخص شدن صداپیشه سوپرمن در انیمیشن سینمایی جدید دنیای دی سی - اندیشه سینما

جان کرازینسکی قرار است صداپیشگی شخصیت سوپرمن را در انیمیشن DC League of Super-Pets بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه شخصیت سوپرمن در انیمیشن DC League of Super-Pets مشخص شده است. جان کرازینسکی، بازیگر سریال The Office و سریال Jack Ryan با انتشار تصویری اعلام کرد که در انیمیشن جدید دی سی حضور دارد و صداپیشگی شخصیت سوپرمن را بر عهده خواهد داشت. او همچنین گفت که همیشه دوست داشته تا با دواین جانسون در یک فیلم هم‌بازی شود و در تصویر منتشر شده شاهد پرواز سوپرمن درکنار کریپتو هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پرواز کریپتو و سوپرمن در انیمیشن DC League of Super-Pets

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات انیمیشن DC League of Super Pets در دسترس نیست، اما ظاهرا در طول این انیمیشن سوپرمن و دیگر ابرقهرمانان دنیای دی سی قرار است به تعطیلات بروند و در دسترس نیستند و به همین منظور کریپتو و دیگر حیوانات ابرقهرمان وظیفه مبارزه با جرم و جنایت و حفظ امنیت مردم را خواهند داشت. دواین جانسون صداپیشگی شخصیت کریپتو را در این انیمیشن بر عهده دارد. جرد استرن و سم لوین وظیفه کارگردانی انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارند.

علاوه‌بر جانسون و کرازیسنکی، کوین هارت در نقش ایس (سگ بتمن)، دیگو لونا در نقش چیپ (سنجاب گرین لنترن)، ناتاشا لیون در نقش مرتون (لاک‌پشت فلش)، ونسا بایر در نقش PB (خوک واندر وومن)، مارک مارون در نقش لکس لوتر، کیت مک‌کینون، کیانو ریوز و جمیله جمیل، دیگر صداپیشگان انیمیشن DC League of Super Pets هستند.

انیمیشن DC League of Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه تولید انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارد. علاوه‌بر این انیمیشن، جانسون وظیفه بازی در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 498 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها