اندیشه سینما مشخص شدن بازیگر شخصیت محبوب اد در سریال Cowboy Bebop نتفلیکس - اندیشه سینما

نتفلیکس بالاخره با انتشار یک تصویر مشخص کرد که کدام بازیگر نقش رادیکال اد را در سریال Cowboy Bebop بر عهده دارد.

فصل اول سریال Cowboy Bebop بالاخره روز جمعه هفته گذشته از نتفلیکس پخش شد که طبق انتظار با واکنش متوسط و منفی منتقدان و طرفداران مواجه شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره بازیگر نقش اد، هکر محبوب در سریال کابوی بیباپ مشخص شده است. درواقع در قسمت پایانی فصل اول سریال Cowboy Bebop بود که شاهد حضور رادیکال اد بودیم که طبق گفته نتفلیکس، ایدن پرکینز که یک بازیگر تازه‌کار است، نقش این شخصیت را بر عهده دارد و در ادامه می‌توانید تصویر ظاهر رادیکال اد را مشاهده کنید:

ایدن پرکینز در نقش اد در سریال Cowboy Bebop

در حال حاضر سریال Cowboy Bebop برای فصل دوم تمدید نشده است، اما در صورت تمدید قابل انتظار است که اد نقش پر رنگی در اتفاقات فصل دوم این سریال داشته باشد. جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال لایو اکشن براساس یک سریال انیمه‌ای و بسیار محبوب به همین نام ساخته شده است. انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد. آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ، کریستوفر یاست و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Cowboy Bebop حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه کابوی بیباپ، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته است. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 529 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها