اندیشه سینما فیلمبرداری دوباره فیلم Doctor Strange 2 قابل توجه خواهد بود - اندیشه سینما

طبق گفته منابع نزدیک، مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آغاز شده و قرار است گسترده باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید دوباره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آغاز شده و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فیلم‌برداری دوباره و صحنه‌های جدید فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده است. منابع نزدیک به پروژه مراحل فیلم‌برداری دوباره دنباله فیلم Doctor Strange را قابل‌توجه توصیف کرده‌اند که در لس آنجلس انجام می‌شود که هم شامل فیلم‌برداری صحنه‌های جدید و هم ریشات خواهد بود.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در حال استفاده از قدرتش در فیلم

اما قابل‌توجه بودن آن به چه معنی است؟ منابع نزدیک می‌گویند که بندیکت کامبربچ و مارول قرار است در طول ۶ هفته پایانی سال این صحنه‌ها را فیلم‌برداری کنند، اما اگر کافی نبود، ۶ روز در هفته کار خواهند کرد. سم ریمی به‌عنوان کارگردان همچنان در این پروژه حضور دارد و مایکل والدرون، نویسنده سازنده سریال Loki نیز همچنان نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness باقی‌مانده است که هم‌اکنون در حال نوشتن صحنه‌های جایگزین و جدید برای فیلم است.

مشخص نیست که علاوه‌بر کامبربچ، چه بازیگرانی هم‌اکنون در لس‌آنجلس حضور دارند. البته اعضای تیم تولید و بازیگران با روش فیلم‌برداری مارول کاملا آشنایی دارند و پیش از این شاهد چنین موضوعی در فیلم Spider-Man: No Way Home بودیم و همچنین فیلم‌برداری صحنه‌های اضافه و باقی‌مانده سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک نیز قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ در لس‌آنجلس انجام شود.

تصویری از سم ریمی، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی و دکتر استرنج 2

یک منبع نزدیک به فیلم نیز این موضوع را کم اهمیت جلوه داده و گفت که در اواسط تولید مارول برای فیلم‌برداری بیشتر برنامه‌ریزی می‌کند و اضافه کرد که بزرگی و پیچیدگی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness یا هر فیلم دیگر مارول نیازمند فیلم‌برداری صحنه‌های بیشتر است. یک اینسایدر دیگر به شوخی گفت که آن‌ها تا پایان سال اینجا هستند و قرار است یک فیلم دیگر را تحویل دهند. به‌نظر می‌رسد که عوامل متعددی باعث فیلم‌برداری دوباره گسترده فیلم شده است.

یکی از منابع نزدیک گفت که قرار بود حدود دو هفته دیگر به فیلم‌برداری اصلی فیلم که در بریتانیا انجام شده بود اضافه شود، اما به‌دلیل در دسترس نبودن بازیگران عقب افتاد. این اینسایدر درواقع نگرانی از مشکلات روایت داستان فیلم را کاهش داد. یکی دیگر از مشکلات فیلم‌برداری مرتبط با کاهش سرعت تولید به دلایل مسائل مربوط‌به همه‌گیری ویروس کرونا عنوان شده است که به تولید اولیه فیلم در بریتانیا ضربه زده بود. درواقع کند پیش رفتن روند تولید فیلم Doctor Strange 2 یکی از دلایل تغییر تاریخ اکران این فیلم و چندین فیلم دیگر مارول در ماه گذشته عنوان شده است.

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در حال بررسی زنده بودن یا نبودن جسد ویژن در تاسیسات Sword درسریال WandaVision

البته فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness مشکلات زیادی مثل تغییر کارگردان و نویسنده را در طول تولید خود سپری کرده است. حتی تولید فیلم از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شد، اما در اوایل سال ۲۰۲۱ متوقف شد و درنهایت در بهار امسال به پایان رسید. اگرچه فیلم‌برداری قابل‌توجه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در جریان است و اعضای تیم تولید باید زمان زیادی را در طول هفته در استودیو سپری کنند، اما منابع نزدیک می‌گویند که شور و اشتیاق زیادی بین اعضای تیم تولید وجود دارد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 470 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها