اندیشه سینما علاقه هنری کویل به بازی دوباره در نقش سوپرمن تا حضور در دنیای سینمایی مارول - اندیشه سینما

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC ضمن ابراز علاقه برای حضور مجدد در نقش این ابرقهرمان محبوب، از تمایل خود برای ورود به دنیای سینمایی مارول گفته است.

هشدار: این مطلب بخشی از داستان فیلم Man of Steel را فاش می‌کند.

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در آثار سه‌گانه‌ی زک اسنایدر، در مصاحبه‌ی اخیر خود با نشریه هالیوودریپورتر درحالی از تمام نشدن کارش با نقش سوپرمن گفته که در بخشی از گفتگوی خود درباره احتمال پیوستن به دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. وی در ادامه خاطر نشان کرد که به‌دنبال فرصتی برای پروژه‌های آینده‌ی سوپرمن است تا یک‌بار دیگر در ذهن و روان این شخصیت قرار گرفته و خود واقعی او را به مردم نشان دهد.

«هنوز داستان‌های زیادی برای من مانده تا به‌عنوان سوپرمن به آن بپردازیم و من قطعاً از این فرصت استقبال خواهم کرد. کشتن زاد دلیلی به این شخصیت داد تا دیگر هرگز کسی را نکشد. فکر نمی‌کنم بخش مربوط‌به افتادن سوپرمن روی زمین و فریاد او از ابتدا در فیلمنامه باشد، اما من می‌خواستم که رنج او را به خوبی به مخاطب نشان دهم. من در خیلی از این برداشت‌ها احساساتی را ابراز کردم که مورد انتخاب آن‌ها نبود.

او آخرین عضو باقی مانده از گونه‌ی خود را می‌کشت. این تصمیمی بود که در آن لحظه انتخاب کرده بود و دیگر هرگز این کار را نخواهد کرد. بعد از این اتفاق، فرصت فوق‌العاده‌ای برای رشد روح و روان سوپرمن وجود دارد تا او را به‌عنوان شخصیتی عمیق، خداگونه و به ظاهر غیرقابل نفوذ ولی با احساسات واقعی در درونش کشف کنیم. همان‌طور که همیشه گفتم، شنل سوپرمن هنوز در کمدم است.»

هنری کویل در نقش سوپرمن

کویل اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ بود که با فیلم Man of Steel ساخته‌ی زک اسنایدر در نقش سوپرمن ظاهر شد. در ادامه او این نقش را در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League نیز برعهده داشت تا اینکه در سال ۲۰۲۰ گزارشی مبنی‌بر مذاکرات او برای حضور مجدد در این نقش خبری شد. حالا کویل در جریان این مصاحبه گفته که اگر نهایتاً چنین اتفاق نیافتد، دوست دارد که برای ایفای یک نقش در دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته شود. او در ادامه از علاقه‌اش به بازی در نقش کاپیتان بریتانیا گفت.

«من هیچوقت به‌دنبال نقشی که قبلاً توسط شخص دیگری بازی شده نیستم، زیرا همه‌ی آن‌ها کار شگفت انگیزی را انجام داده‌اند. ولی منم به اینترنت دسترسی دارم و شایعات مختلفی را درباره نقش کاپیتان بریتانیا شنیدم. ساخت یک نسخه امروزی از این شخصیت مثل کاری که با کاپیتان آمریکا انجام دادند، برای من جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. او شخصیت جالبی دارد و مثل من شخصیتی بریتانیایی است.»

کویل برای بازی در نقش گرالت در فصل دوم سریال The Witcher بازگشته است. فصل دوم سریال ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) از نتفلیکس پخش خواهد شد. در اخبار شنیدیم که کویل حین فیلم‌برداری این فصل دچار پارگی شدید ناحیه همسترینگ شد، اما پس از بهبودی به فیلم‌برداری سریال بازگشت.

در پایان نظرات خود را در اینباره با اندیشه و سایر کاربران در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 547 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.