اندیشه سینما شروع فیلمبرداری سریال Avatar: The Last Airbender تا پیوستن بازیگران جدید - اندیشه سینما

نتفلیکس از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Avatar: The Last Airbender خبر داد. همچنین بازیگران بیشتری به این سریال اضافه شده‌اند.

نتفلیکس در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال لایو اکشن آغاز شده است. مراحل فیلم‌برداری سریال Avatar: The Last Airbender در استودیویی در شهر ونکوور در کشور کانادا در جریان است که محل فیلم‌برداری سریال به‌عنوان یک صحنه تولید مجازی توصیف شده است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا جلوه‌های بصری را در زمان فیلم‌برداری انجام دهند و تکمیل کنند و همچنین می‌توانند ترکیب چند محیط را در یک صحنه جلوی دوربین ببرند.

همچنین بازیگران جدیدی به سریال Avatar: The Last Airbender اضافه شده‌اند که براساس اعلام نتفلیکس، پل سان هيونگ لی (با سابقه بازی در سریال مندلورین) در نقش عمو Iroh، لیم کی سیو (با سابقه بازی در فیلم Anna and the King) در نقش گیاتسو و کن لئونگ (با سابقه بازی در فیلم Star Wars: The Force Awakens) در نقش فرمانده ژائو، بازیگران جدید سریال آواتار: آخرین بادافزار هستند.

پل سان هيونگ لی در نقش عمو Iroh، لیم کی سیو در نقش گیاتسو و کن لئونگ در نقش فرمانده ژائو، بازیگران جدید سریال Avatar: The Last Airbender

گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو و دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضور آن‌ها در سریال Avatar: The Last Airbender تایید و اعلام شده است. آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تیم ساخت سریال Avatar: The Last Airbender حضور خواهد داشت.

داستان دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد است. در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند و به «افزارش» درآورند که به آن‌ها «عنصر افزار» گفته می‌شود. سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. دراین‌میان یک نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح است. در هر لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد و در صورت مرگ، در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها