اندیشه سینما ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم Riders of Justice - اندیشه سینما

لاینزگیت در حال ساخت نسخه انگلیسی زبان و بازسازی فیلم Riders of Justice است که نویسندگان اصلی آن برای نوشتن فیملنامه این فیلم باز خواهند گشت.

فیلم Riders of Justice در اواخر سال ۲۰۲۰ در کشور دانمارک و سپس در طول سال ۲۰۲۱ در کشورهای مختلف روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم دانمارکی توانست مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی انگلیسی زبان فیلم سواران عدالت در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، لاینزگیت حق تولید و پخش اقتباس انگلیسی زبان فیلم Riders of Justice را به‌دست آورده است.

این فیلم اکشن و کمدی سیاه داستان سربازی به‌نام مارکوس با بازی مدس میکلسن را دنبال می‌کند که به‌تازگی اعزام شده است، اما پس از یک حادثه غم‌انگیر قطار و از دست دادن همسرش در این حادثه، به خانه باز می‌گردد تا از دختر نوجوانش مراقبت کند. در ادامه و با گذشت زمان او متوجه می‌شود که مرگ همسرش تصادفی نبوده و حادثه‌ی قطار از قبل برنامه‌ریزی شده است. حالا او به‌همراه یک تیم به‌دنبال یافتن عاملان این حادثه هستند. قابل انتظار است اقتباس آمریکایی فیلم Riders of Justice نیز داستانی تقریبا مشابه را داشته باشد.

آندرس توماس ینسن، کارگردان و نویسنده فیلم Riders of Justice به‌همراه نیکلای آرسل، نویسنده فیلم سواران عدالت برای نوشتن نسخه بازسازی انگلیسی زبان این فیلم بازگشته‌اند و قرار است فیلمنامه آن را بنویسنند. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا ینسن یا آرسل وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Riders of Justice را بر عهده خواهند گرفت یا شخص دیگری قرار است این فیلم اکشن و کمدی سیاه را کارگردانی کند.

همچنین شاون لوی، کارگردان فیلم Free Guy به‌همراه دن لواین و دن کوهن از شرکت ۲۱Laps به‌عنوان تهیه‌کننده در بازسازی فیلم Riders of Justice حضور دارند. مدس میکلسن، آندریا هیک گادبرگ، نیکلاس برو، رولاند مولر، نیکولای لی کاس، گوستاو لیند و لارس بریگمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اصلی سواران عدالت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 506 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها