اندیشه سینما ساخت فیلم و سریال جدید Power Rangers برای نتفلیکس - اندیشه سینما

دنیای سینمایی Power Rangers در دست ساخت است و حالا نتفلیکس به‌عنوان خانه اصلی این مجموعه انتخاب و معرفی شده است.

سال گذشته شرکت Entertainment One از خرید غیر منتظره شرکت هاسبرو به ارزش ۴ میلیارد دلار خبر داد. مجموعه پاور رنجرز یکی از مجموعه‌هایی است که Entertainment One تمرکز زیادی روی آن کرده و این شرکت از ساخت فیلم و سریال براساس آن خبر داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه پاور رنجرز قرار است صاحب دنیای سینمایی و مشترک خود شود و همچنین خانه اصلی آن نیز مشخص شده است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مایکل لومباردو، رئیس بخش تلویزیون شرکت EOne از توافق چند جانبه با نتفلیکس برای تولید پروژه‌های مختلف براساس شخصیت‌های دنیای Power Rangers خبر داد. جاناتان انتویستل، کارگردان سریال TEOTFW و سریال I Am Not Okay With This وظیفه ساخت پروژه جدید دنیای پاور رنجرز را بر عهده دارد و لومباردو گفت که با همکاری انتویستل یک رویکرد کلی از جهان و مسیری که قرار است در آن دنبال شود، ترسیم کرده‌اند. لومابردو گفت:

«این قرارداد تنها شامل یک سریال نیست، بلکه به‌دنبال سریال آن قرار است پروژه‌های بیشتری مثل فیلم‌ها و برنامه‌های کودکان براساس دنیای پاور رنجرز ساخته شود. ما یک همکار نویسنده عالی پیدا کردیم که مشغول کار روی آن است. نتفلیکس و ما در مورد این پروژه‌ها هیجان زده‌ایم و امیدواریم به‌زودی اخبار بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.» درواقع هدف نتفلیکس و EOne خلق یک دنیای مشترک و سینمایی از مجموعه Power Rangers است که پس از ریبوت ناامید کننده سال ۲۰۱۷ می‌تواند خبر هیجان‌انگیزی برای طرفدارانش باشد.

همچنین نتفلیکس مدت زیادی است که به‌دنبل خلق جهان و دنیایی مشابه دنیای سینمایی مارول است و به همین منظور در حال جذب IPهای محبوب است و مجموعه پاور رنجرز ممکن است بتواند نقش پر رنگ و مهمی در برنامه نتفلیکس آینده داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فیلم و سریال جدید Power Rangers منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 473 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها