اندیشه سینما زمان پخش تریلر دوم Spider-Man 3 ؛ نمایش در رویدادی خاص با غافلگیری‌های ویژه - اندیشه سینما

دومین تریلر از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به‌خانه نیست در جریان یک رویداد ویژه‌ برای هواداران پخش خواهد شد. رویدادی که مملو از غافلگیری‌های خاص خواهد بود.

درحالی که ۳۴ روز تا اکران سومین قسمت از فیلم‌های مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول باقی‌مانده است، طی روزهای اخیر شاهد نشر خبرها و اطلاعات جدید از این اثر به‌شدت مورد انتظار بودیم. فیلم مرد عنکبوتی: «راهی‌ به‌خانه نیست» با نخستین تریلر و نمایش اطلاعاتی داستانی جذابش، کنار شایعات و مواردی که به‌طور غیررسمی از این پروژه به‌بیرون درز پیدا کرد،‌ آنقدر جذاب به‌نظر می‌رسد که تقریبا به‌مدت چندین و چند ماه، به‌یکی از موضوعات اصلی بحث در میان طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شد.

حالا و در جریان آخرین خبرهای سینما و تلویزیون، به‌طور رسمی مشخص شد که دومین تریلر از فیلم Spider-Man: No Way Home در چه تاریخی پخش خواهد شد. در روز سه‌شنبه (به‌تقویم میلادی) که می‌شود بامداد چهارشنبه ۲۶ آبان، در ساعت ۴:۳۰ دقیقه‌ی صبح به‌وقت تهران جدیدترین تریلر از فیلم مرد عنکبوتی ۳ در حضور هواداران و طی یک رویداد به‌خصوص، پخش خواهد شد. رویدادی که در یکی از سینماهای شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و طبق گفته‌ی خبرنگاران، در این رویداد قرار است غافلگیری‌های بزرگی را شاهد باشیم؛ غافلگیری‌هایی که احتمالا هم شما و هم من مدت‌ها است در انتظارشان هستیم! گفته می‌شود که تریلر نام‌برده احتمالا بعد از پایان رویداد، به‌طور عمومی در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری و چند بازیگر احتمالی دیگر از جمله برجسته‌ترین افرادی هستند که در تیم بازیگران فیلم Spider-Man: No Way Home هنرنمایی خواهند کرد. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 514 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها