اندیشه سینما زرو هتل های چهار ستاره مشهد مانند هتل کیانا و هتل تارا مشهد - اندیشه سینما

رزرو هتل های چهار ستاره مشهد مانند هتل کیانا و هتل تارا مشهد

هتل نور مشهد هتلی سه ستاره است که بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد تا زائران پیاده روی کوتاهی برای رسیدن به صحن حرم داشته باشند. میهمانانی که در هتل نور اقامت می کنند می توانند در مسیر حرکت به سمت حرم از موزه مردم شناسی مشهد دیدن کنند. علاوه بر این، دسترسی آسان به سایر جاذبه های گردشگری مانند آرامگاه نادرشاه با رانندگی آسان است. هتل نور در ۴ طبقه شامل اتاق های دو و سه تخته، آپارتمان و سوئیت ساخته شده است. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و عربی به همراه کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرها از مزیت هایی است که میهمانان را راضی می کند. برای کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می کنند، جای پارک همیشه یکی از دغدغه های پیشنهادی بوده که در این هتل به دلیل فضای پارک اختصاصی آن دیگر یکی نیست. نکته آخر اینکه کارکنان مجرب هتل رضایت میهمانان را جلب خواهند کرد.

هتل کیانا مشهد

به دنبال بهترین هتل های مشهد هستید؟ تمامی تخفیف های هتل های ارزان را مقایسه کنید و هتل کیانا مشهد واقع در خیابان امام رضا دو مشهد را بیابید. هتل کیانا تنها در ۵۰۰ متری حرم امام رضا (ع) واقع شده است. پروژه ساخت هتل کیانا مشهد در سال ۱۳۹۱ در مجاورت حرم مطهر حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) با هدف ارائه خدمات متفاوت و شایسته به میهمانان و زائران آغاز شد . هتل کیانا مشهد یک هتل چهار ستاره است که در شهر مشهد قرار دارد و تنها ۲ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و با ۲۰ دقیقه رانندگی می توان به آن پیمود. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و خط تلفن مستقیم، مینی بار، صندوق امانات داخل اتاق و حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند. گزینه های غذاخوری شامل یک رستوران گردان و یک کافی شاپ است که مهمانان می توانند در آن از انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی های ایرانی و بین المللی لذت ببرند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است..

هتل کیانا هتل ۴ ستاره مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل کیانا مشهد از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل کیانا توسط سفرهای گالیور به مهمانانی که به دنبال اقامتی مجلل در مشهد هستند پیشنهاد می شود.

هتل میامی مشهد، هتلی سه ستاره در خیابان امام رضا (ع) شهر مشهد به دلیل تم و فضایی که دارد، جذابیت زیادی دارد. هتل میامی  مشهد که دارای دکوراسیون و معماری زیبا و شیک است، یک هتل مجلل درجه بندی شده است که در فاصله ای بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، بنابراین می توانید با یک پیاده روی کوتاه در خیابان به آن برسید. طراحی بیرونی هتل منحصر به فرد است و با ورود به لابی، طراحی داخلی آن چیزی است که در نگاه اول هر توجهی را به خود جلب می کند. این هتل دارای اتاق‌های مختلفی است که می‌توان آنها را بر اساس اندازه گروه انتخاب کرد. رستوران، کافی شاپ و چایخانه به سبک سنتی در هتل غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه سرو می کنند. علاوه بر این، کارکنان ماهر و موثر در هتل میامی مشهد، اقامت مهمانان را آرام تر و راحت تر می کند. تمامی خدمات و امکانات ذکر شده در این هتل مطابق با آخرین استاندارد می باشد.

هتل سه ستاره منجی مشهد در فاصله ای نزدیک از حرم مطهر امام رضا (ع) در نزدیکی بازار رضا، آماده پذیرایی از زائرین و زائران می باشد. هتل منجی مشهد در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد تا یکی از بهترین هتل های شهر مشهد باشد. دکوراسیون و مبلمان مدرن به مهمانان احساس راحتی می دهد. مهمانان ممکن است از رستوران و چایخانه سنتی و سالن کنفرانس لذت ببرند. با توجه به قیمت های مناسب و اتاق های مناسب، مسافران از اقامت خود در شهر مشهد لذت خواهند برد. بازدیدکنندگان و زائران با صرف یک وعده غذایی در رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ خوشحال خواهند شد. کافی شاپ دنج هتل جایگزین مناسبی برای گذراندن ساعاتی با کیفیت در بعدازظهرهای تاریک است. آن دسته از زائرانی که با خودروی شخصی خود سفر می کنند، نگران جای پارک نیستند. تمامی این امکانات و خدمات با قیمت های مناسب موجود است و هتل را به گزینه ای مناسب برای اقامت شما در مشهد مقدس تبدیل کرده است.

هتل ۴ ستاره تارا مشهد یکی از با کیفیت ترین هتل های مشهد می باشد. ویژگی خاص هتل بالکن با منظره زیبای حرم امام رضا است. هتل تارا مشهد در گروه نزدیکترین هتل های مشهد به حرم قرار دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

هتل تارا مشهد بین میدان شهدا و چهارراه شهدا واقع شده است.

هتل تارا مشهد دارای ۱۱ طبقه و ۱۱۳ واحد شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته استاندارد، اتاق های سه تخته استاندارد و کلاسیک، اتاق دو تخته، اتاق خانواده، سوئیت سروش، سوئیت جونیور و سوئیت ها رویال می باشد.

هتل تارا دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، مجموعه آبی، اتاق ماساژ، حمام اختصاصی، لابی ، کافی شاپ می باشد.

رستوران های هتل تارا مشهد با انواع صبحانه های سرد و گرم، منوی متنوع غذا و انواع فست فود اقامتی آرام را برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل همچنین خدمات سرویس دهی در اتاق را برای راحتی میهمانان ارائه می دهد.

هم اکنون می توانید قیمت ها و امکانات و موقعیت هتل های مشهد را بر روی نقشه در سایت سفرهای گالیور را بررسی و مقایسه کنید. رزرو آنلاین هتل تارا در مشهد و بهره مندی از تخفیف های ما برای رزرو آنلاین هتل مشهد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 17 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.