اندیشه سینما رکوردشکنی فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون در شبکه نتفلیکس - اندیشه سینما

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت موفق شده رکورد افتتاحیه یک فیلم این شبکه را بشکند.

فیلم Red Notice جمعه هفته گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکشن کمدی توانسته نظر کاربران نتفلیکس را جلب کند. نتفلیکس اعلام کرد که فیلم Red Notice در بیش از ۹۰ کشور پر بیننده‌ترین فیلم شبکه نتفلیکس بوده و همچنین بزرگترین افتتاحیه این شبکه در سه روز اول پخش (جمعه تا یکشنبه) را ثبت کرده است.

طبق گفته نتفلیکس، تاکنون کاربران این شبکه ۱۴۸.۷۲ میلیون ساعت به تماشا فیلم اعلان قرمز در سه روز اول پخش پرداخته‌اند. نتفلیکس اخیرا در گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال خود اعلام کرد که از این به بعد تصمیم گرفته تا به‌جای اعلام تعداد کاربرانی که به تماشا یک فیلم یا سریال پرداخته‌اند، تصمیم دارد مدت زمانی را که توسط کاربران تماشا شده، محاسبه و اعلام کند. پیش از این نتفلیکس هر کاربری که حداقل ۲ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده بود، به‌عنوان آمار رسمی میزان تماشا محصولات خود در نظر گرفته و اعلام می‌کرد.

رایان رینولدز در نقش نولان بوث در فیلم Red Notice

در حال حاضر فیلم Bird Box با ۲۸۲ میلیون ساعت تماشا در ماه اول پخش، پر بیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در ماه اول انتشار است که پیش از این فیلم Extraction با سیستم قبلی نتفلیکس در رتبه اول بود که ۹۹ میلیون کاربر این سرویس استریم این فیلم اکشن را در ماه اول انتشار تماشا کرده بودند. بااین‌حال، انتظار می‌رود فیلم Red Notice رکورد فیلم Bird Box را نیز بشکند و به‌عنوان پر بیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در ماه اول پخش نیز لقب بگیرد.

دواین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت، ریتو آریا و کریس دایامانتوپولوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Red Notice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We’re The Millers بوده است که پیش از این با جانسون در فیلم Central Intelligence و فیلم Skyscraper همکاری کرده بود. مارشال تربر همچنین در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی فیلم The Division را نیز بر عهده گرفته است. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها