اندیشه سینما حضور یک مبارز ناشناس در تصاویر پشت صحنه فصل سوم سریال Mandalorian - اندیشه سینما

تصاویر و ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده که در آن شاهد یک مبارز مندلورین ناشناس هستیم.

مدتی می‌شود که بالاخره مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian در استودویی در لس آنجلس آغاز شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و ویدیویی از پشت صحنه فصل جدید سریال دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور یک شخصیت هستیم که در حال مبارزه است و لباس مندلورین را بر تن دارد، اما کلاهی بر سر او نیست. مشخصا او دین جارین نیست، اما ممکن است نقش مهمی در اتفاقات فصل سوم سریال The Mandalorian داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را تماشا کنید:

پشت صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال The Mandalorian

مبارز ناشناس مندلورین در پشت صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال The Mandalorian

همچنین می‌توانید شاهد ویدیو فاش شده نیز باشید:

دانلود از آپارات

پیش از این گفته می‌شد که باتوجه‌به اینکه گروگو پیش لوک اسکای‌واکر است، حالا تمرکز فصل سوم سریال The Mandalorian قرار است روی نجات دیگر اعضای مندلورین از بقایای امپراطوری باشد. شنیده شده است که اعضای مختلف مندلورین در سراسر کهکشان در حال پاسخگویی به پیام دین جارین برای کمک هستند. گفته می‌شود که این موضوع باعث ایجاد یک صحنه نبرد حماسی با حضور جنگجویان زره‌پوش خواهد شد تا خانه اجدادی خود را پس بگیرند؛ چیزی که طرفداران دو فصل است منتظر رخ دادن چنین اتفاقی هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال مندلورین در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود فصل جدید این سریال از دنیای جنگ ستارگان در اواخر سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Mandalorian را بر عهده دارند و همچنین انتظار می‌رود که پدرو پاسکال، کارل ویترز و کتی سکف، در فصل سوم سریال مندلورین بازگردند. علاوه‌براین، دنیای سریال The Mandalorian قرار است با ساخت و پخش چندین اسپین‌آف گسترش پیدا کند.

پخش سریال The Book of Boba Fett به‌عنوان اولین اسپین‌آف سریال The Mandalorian قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود که تمرکز آن روی شخصیت بوبا فت خواهد بود. همچنین سریال Ahsoka نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود آناکین اسکای‌واکر یا دارث ویدر در این سریال باز خواهد گشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.