اندیشه سینما حضور مرد عنکبوتی و دکتر استرنج در پوستر فیلم Spider-Man 3 ؛ تریلر جدید فردا - اندیشه سینما

سونی و مارول با انتشار پوستر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home اعلام کردند که فردا تریلر جدید این فیلم مورد انتظار منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده که سرانجام زمان انتشار تریلر بعدی این فیلم را مشخص کرده است. سونی و مارول امروز پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man 3 را به اشتراک گذاشتند که در این پوستر شاهد حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ هستیم. طراحی این پوستر تقریبا مشابه پوستر اول فیلم Spider-Man: No Way Home است و شاهد اشاره به شخصیت‌هایی مثل دکتر اختاپوس، گرین گابلین و الکترو نیز هستیم:

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ با نشانه‌هایی از حضور شخصیت‌های دکتر اختاپوس، گرین گابلین و الکترو در پوستر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

همچنین سونی و مارول رسما تایید کردند که تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home فردا منتشر خواهد شد. طبق ساعت پخش پوستر، می‌توان انتظار داشت که این تریلر در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران پخش شود، اما همچنان ممکن است در ساعت متفاوتی شاهد پخش این تریلر باشیم که طرفداران مدت‌ها در انتظار انتشار آن هستند. بسیاری منتظر حضور شخصیت‌های شرور مختلف مثل گرین گابلین تا الکترو و دکتر اختاپوس و همچنین نسخه‌های متفاوت دیگر مرد عنکبوتی در این تریلر هستند و باید دید در طول تریلر شاهد این موضوع خواهیم بود یا نه.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 482 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها