اندیشه سینما تبدیل شدن No Time to Die به پرفروش‌ترین فیلم هالیوود در دوران کرونا - اندیشه سینما

فیلم No Time to Die با عبور از فیلم سریع و خشن ۹ به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی در سال ۲۰۲۱ و دوران همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل شد.

No Time to Die، بیست و پنجمین فیلم از سری جیمز باند با بازی دنیل کریگ و کارگردانی کری جوجی فوکوناگا به رکورد جدیدی در گیشه‌ دست پیدا کرده و حالا به پرفروش‌ترین فیلم در دوران پاندمی ویروس کرونا تبدیل شده است. فیلم No Time to Die با پشت سر گذاشتن F9، نهمین فیلم از مجموعه‌ی اصلی سریع و خشن، صدر جدول فروش باکس آفیس جهانی را به‌دست آورده است.

مجموع فروش جهانی این فیلم هفته‌ی گذشته از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد و این انتظار می‌رفت که با گذشت زمان بیشتر، چنین دستاوردی امکان‌پذیر باشد. آخرین فیلم دنیل کریگ در نقش شخصیت جیمز باند این هفته از رکورد ۷۲۵ میلیون دلار نیز عبور کرد. پیش از این فیلم F9 پرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا شناخته می‌شد. این فیلم در داخل آمریکا ۱۵۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده و فروش بین‌المللی آن به ۵۷۴ میلین دلار رسیده است.

No Time to Die پرفروش ترین فیلم دوران کرونا

مایکل دی لوکا و پاملا ابدی، مقامات گروه فیلمسازی MGM با انتشار بیانیه‌ای، این دستاورد بزرگ را جشن گرفتند. در بخشی از این متن نوشته شده: «از دیدن بازگشت تماشاگران به سالن‌های سینما در سراسر جهان و حمایت مداوم آن‌ها از صنعت سینما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم. بعد از یک تأخیر طولانی، این افتخار را داریم که اعلام کنیم No Time to Die علاقه‌مندان زیادی را در سراسر جهان سرگرم کرده است.

همه‌ی ما در شرکت MGM از یونیورسال پیکچرز، United Artists Releasing و تیم‌های داخلی خودمان به‌خاطر تلاش فوق‌العاده‌ی آن‌ها برای دستیابی به این نقطه عطف بزرگ سپاسگزاریم. این دستاورد بزرگ حاصل کار دنیل کریگ و تیم بازیگران مستعد این فیلم بوده و تلاش کری فوکوناگا، کارگردان فیلم و میکل و باربارا تهیه‌کنندگان آن برای ساخت این اثر بی‌نظیر، شایسته‌ی تقدیر است. باید در اینجا از سینماداران و شرکای تبلیغاتی خود برای ثابت قدم ماندن در حمایت از این فیلم هم یک تشکر گرم و صمیمی داشته باشیم.»

این نشانه‌ی دیگری از تمایل علاقه‌مندان به صنعت فیلم و سینما برای لذت بردن از آثار مورد علاقه‌ی خود با حضور در سالن‌های نمایش است و شاید No Time to Die یکی از اولین فیلم‌هایی باشد که در دوران پس از کرونا، تماشاگران را برای حضور چند باره در سینما ترغیب می‌کند. این اثر، با لحظات احساسی، موسیقی بی‌نقص هانس زیمر و چندین صحنه‌ی هیجان انگیز اکشن که برخی از آن‌ها در فرمت IMAX فیلم‌برداری شده و البته آخرین حضور دنیل کریگ در این نقش دلایل زیادی را برای تماشای چندین و چند باره‌ی آن بعد از یک تأخیر طولانی ارائه می‌کند.

سکانسی از فیلم No Time to Die

No Time to Die قبل از اکران در ماه اکتبر برای منطقه‌ی آمریکا، در ماه سپتامبر در بریتانیا روی پرده‌ی سینما رفت و مثل بسیاری از فیلم‌های مجموعه‌ی جیمز باند، اکثر موفقیت خود را در خارج از مرزها به‌دست آورده است. ۷۹ درصد درآمد حاصل از فروش این فیلم از بازار بین‌المللی به‌دست آمده و در چند بازار مختلف به پردرآمدترین فیلم تاریخ یونیورسال تبدیل شده است.

در پایان نظرات خود را با اندیشه و سایر کاربران در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 553 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها