اندیشه سینما تاسیس شعبه جدید کوجیما پروداکشنز با تمرکز روی فیلم، موسیقی و تلویزیون - اندیشه سینما

شرکت Kojima Productions با تأسیس یک شعبه‌ی جدید در شهر لس آنجلس آمریکا، فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

کوجیما پروداکشنز یک شعبه‌ی جدید در شهر لس آنجلس کشور آمریکا تأسیس می‌کند تا به همکاری حرفه‌ای با افراد فعال در مدیوم‌های سینما، تلویزیون و موسیقی بپردازد. البته برخی از کارهای این شعبه‌ی جدید مربوط‌به بازی‌سازی خواهند بود. اما اصل هدف تأسیس آن، گسترش فعالیت‌های شرکت Kojima Productions است. هیدئو کوجیما، خالق متال گیر و دث استرندینگ از زمان تأسیس کوجیما پروداکشنز جدید گفت که نمی‌خواهد آن را صرفا محدود به صنعت/هنر بازی‌سازی کند.

رایلی راسل که حدودا ۲۸ سال مقام‌های ارشد متفاوت در پلی استیشن سونی داشت، حالا به کوجیما پروداکشنز پیوسته است تا مدیر این شعبه‌ی جدید باشد. او می‌گوید که Kojima Productions به‌دنبال همکاری با افراد خلاق است و می‌خواهد شناخت همگان از ساخته‌های کوجیما پروداکشنز را افزایش بدهد؛ تا آثار در حال ساخت شرکت، به تعداد بیشتری از مخاطب‌ها برسند. فعالیت این دپارتمان کوجیما پروداکشنز، جهانی خواهد بود و صرفا خود شعبه در شهر لس آنجلس قرار می‌گیرد. او گفت که واقعا برای همکاری با بهترین استعدادها در جهان سرگرمی هیجان‌زده است و حالا دیگر کوجیما پروداکشنز انواع‌واقسام آثار را تولید خواهد کرد.

هیدئو کوجیما در کنار مدس میکلسن، بازیگر بازی Death Stranding

(هیدئو کوجیما، خالق بازی‌های ویدیویی بزرگ کنار مدس میکلسن، بازیگر تحسین‌شده‌ی سینما و تلویزیون)

نورمن ریداس، کیفر ساترلند، لئا سیدو، گیرمو دل تورو، مدس میکلسن، گروه CHVRCHES، گروه Low Roar، نیکلاس ویندینگ رفن و ادگار رایت تنها برخی از افراد شناخته‌شده‌ی سینما، تلویزیون و موسیقی هستند که سابقه‌ی همکاری کوچک یا بزرگ با هیدئو کوجیما را دارند. یوشیکو فوکودا، عضو کلیدی تیم تجاری کوجیما پروداکشنز نوشت: «در جهان داستان‌گویی که مدام با سرعت زیاد تغییر می‌کند، پیدا کردن راه‌های جدید برای ارائه‌ی سرگرمی با ارزش و درگیرکننده به طرفدارها ضروری است.

بخش جدید شرکت، استودیو کوجیما پروداکشنز را به داستان‌گویی در مدیوم‌هایی خارج از مرزهای بازی‌های ویدیویی می‌برد و راه‌های تازه‌ای برای ارتباط طرفداران با ما ایجاد می‌کند؛ فضاهای بیشتری که افراد علاقه‌مند به قصه‌گویی‌های کوجیما پروداکشنز بتوانند خود را در آن‌ها غرق کنند».

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 540 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها