اندیشه سینما بازگشت کوبی اسمالدرز برای نقش ماریا هیل در سریال Secret Invasion مارول - اندیشه سینما

کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل در دنیای سینمایی مارول برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون باز خواهد گشت.

از مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در سریال جدید دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل در دنیای سینمایی مارول برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال تهاجم مخفی باز خواهد گشت. گفته می‌شود که تمرکز این سریال قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند.

این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است. ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

Spider-Man: Far From Home

کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. همچنین توماس بزوچا، کارگردان فیلم Let Him Go به‌همراه علی سلیم، کارگردان سریال The Looming Tower وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. اسمالدرز که بیشتر برای بازی در نقش رابین شرباتسکی در سریال آشنایی با مادر شناخته می‌شود، پیش از این نقش ماریا هیل را در هر چهار قسمت فیلم Avengers، چهار قسمت از سریال Agents of SHIELD، فیلم Captain America: The Winter Soldier، فیلم Spider-Man: Far from Home و یک قسمت از انیمیشن What If بر عهده داشته است. اخیرا شاهد حضور اسمالدرز در فصل سوم سریال American Crime Story بودیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 456 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.