اندیشه سینما بازگشت نئو و ترینیتی در پوستر جدید فیلم ماتریکس 4 با بازی کیانو ریوز - اندیشه سینما

برادران وارنر پوستر جدید و بین‌المللی فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز را منتشر کرد که در این پوستر شاهد حضور نئو و ترینیتی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است. این پوستر درواقع پوستر بین‌المللی فیلم جدید ماتریکس است که شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری ان ماس در نقش ترینیتی در فیلم The Matrix 4 هستیم. در حال حاضر طرفداران سوالات زیادی در مورد اتفاقات این فیلم اکشن دارند و در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم The Matrix Resurrections را مشاهده کنید:

کیانو ریوز در نقش نئو و کری ان مس در نقش ترینیتی در پوستر بین المللی فیلم The Matrix Resurrections

طبق خلاصه داستان فیلم The Matrix Resurrections، توماس اندرسون با بازی کیانو ریوز در دنیایی با دو واقعیت (زندگی روزمره و رازی که پشت آن پنهان شده) زندگی ‌می‌کند که او باید دوباره دنبال کردن خرگوش سفید را انتخاب کند. اگرچه انتخاب یک توهم است، اما هنوز تنها راه ورود و خروج از دنیای ماتریکس است که مستحکم‌تر، محافظت شده‌تر و خطرناک‌تر از همیشه است. فیلم The Matrix 4 قرار است مانند سه فیلم اصلی ماتریکس با درجه سنی بزرگسال اکران شود.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها اکران شود و همزمان روی سرویس استریم HBO Max قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها