اندیشه سینما بازگشت مایکل کیتون برای نقش والچر در یک پروژه مرموز مارول - اندیشه سینما

مایکل کیتون تایید کرد که برای بازی دوباره در نقش والچر در یک پروژه از دنیای مارول جلوی دوربین رفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل کیتون که پیش از این نقش آدریان تومز ملقب به والچر را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کرده بود، حالا قرار است دوباره برای بازی در این نقش بازگردد. کیتون اخیرا مهمان برنامه Jimmy Kimmel Live بوده و در طول این گفت‌وگو که بامداد گذشته انجام شد، در مورد بازگشتش برای بازی در نقش بتمن در فیلم The Flash صحبت کرد، اما این همه داستان نبود و او در ادامه فاش کرد او قرار است برای بازی در نقش والچر در یک پروژه جدید بازگردد.

کیتون گفت که او قرار است فردا (پنج‌شنبه) برای فیلم‌برداری صحنه‌هایی در ارتباط با والچر جلوی دوربین برود. او در ادامه فاش نکرد که او قرار است در کدام پروژه جلوی دوربین برود و تنها تاکید کرد که در ارتباط با شخصیت والچر است. کیتون در ادامه در مورد ماهیت مخفیانه فیلم‌برداری فیلم‌های ابرقهرمانی به شوخی توضیح داد که او حوصله پرسیدن سوالات زیادی در طول فیلم‌برداری ندارد و برای همین از برادران وارنر در مورد حضور جرج کلونی یا وال کیلمر در فیلم فلش سوالی نکرد.

spider-man homecoming

در حال حاضر ما می‌دانیم که کیتون قرار است در فیلم Morbius با بازی جرد لتو حضور کوتاهی برای بازی در نقش والچر داشته باشد، اما در حال حاضر مشخص نیست که کیتون قرار است در کدام فیلم یا حتی سریال جلوی دوربین برود. برخی اعتقاد دارند که او ممکن است برای حضور در یک صحنه کوتاه از فیلم Spider-Man: No Way Home اکنون جلوی دوربین رفته باشد که البته باتوجه‌به نزدیک بودن به اکران فیلم جدید مرد عنکبوتی و حتی موربیوس، کمی این احتمال بعید به‌نظر می‌رسد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دیگر فیلمی است که ممکن است کیتون در آن حضور داشته باشد که هم‌اکنون در حال پشت سر گذاشتن مراحل فیلم‌برداری دوباره است. همچنین فیلم کریون شکارچی دیگر فیلم احتمالی است که برخی اعتقاد دارند او قرار است حضور کوتاهی را در این فیلم نیز داشته باشد. درواقع گفته‌ می‌شود که والچر ممکن است به‌دنبال ایجاد گروه Sinister Six باشد. در هر حال فعلا نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد پروژه مرموز کیتون که مرتبط با مارول است، صحبت کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 500 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها