اندیشه سینما بازگشت ربات دوست داشتنی در اولین تریلر انیمیشن جدید Big Hero 6 - اندیشه سینما

در حاشیه برنامه روز دیزنی پلاس، اولین تریلر انیمیشن Baymax که اسپین‌آف انیمیشن Big Hero 6 است، منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی اولین تریلر انیمیشن Baymax را منتشر کرده است. این انیمیشن سریالی درواقع اسپین‌آف انیمیشن Big Hero 6 است که ساخت آن به‌همراه انیمیشن Zootopia Plus، انیمیشن Tiana و انیمیشن Moana برای دیزنی پلاس تایید شده بود و حالا اولین تریلر آن در دومین سالگرد شروع به کار سرویس استریم Disney Plus پخش شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول اولین تریلر انیمیشن Baymax شاهد بازگشت بیمکس هستیم که قرار است ماجراجویی جدیدی را در شهر سان فرانسوکیو آغاز کند. او قرار است به افراد زیادی در طول شهر که نیاز به کمک او دارند، کمک کند و همچنین شاهد بازگشت خاله کس تا کافه لاکی کت هستیم. این سریال انیمیشنی، اولین انیمیشن سریالی ساخته شده براساس انیمیشن Big Hero 6 نیست و پیش از این سریال Big Hero 6: The Series تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ پخش شده بود.

البته سریال Big Hero 6: The Series درواقع یک انیمیشن ۲بعدی بود، اما انیمیشن Baymax یک اثر کاملا CG است که کیفیت آن قابل مقایسه با انیمیشن‌های سینمایی دیزنی است. انیمیشن Baymax قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود، اما اکنون اطلاعات بیشتری از این سریال انیمیشنی در دسترس نیست. انیمیشن Big Hero 6 در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین انیمیشن بیگ هیرو ۶ توانست برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 524 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.