اندیشه سینما انتشار تصاویر جدید از بازگشت بوبا فت در سریال Boba Fett - اندیشه سینما

مجله امپایر شماره جدید خود را به سریال The Book of Boba Fett اختصاص داده و به همین منظور تصاویر جدیدی از این سریال را منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی سریال The Book of Boba Fett منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال بوبا فت منتشر شده است. مجله امپایر شماره ماه ژانویه ۲۰۲۲ خود را به سریال Boba Fett اختصاص داده و به همین منظور دو تصویر روی جلد به‌همراه دو تصویر جدید از این سریال را منتشر کرده است. تمرکز این تصاویر طبق انتظار روی بوبا فت است و البته در یک تصویر شاهد حضور فنک شاند و همچنین در تصویر دیگر شاهد رابرت رودریگز با یک سلاح در پشت صحنه تولید هستیم:

در کاور دوم اختصاصی امپایر می‌توان یک طرح هنری و جذاب را نیز مشاهده کرد و انتظار می‌رود تصاویر و اطلاعات بیشتری از این سریال در آینده نزدیک منتشر شود. البته لوکاس‌فیلم یک تصویر دیگر از سریال The Book of Boba Fett را نیز به اشتراک گذاشته که در این تصویر می‌توان بوبا فت و فنک شاند را مشاهده کرد:

بوبا فت و فنک شند در محل جابا د هات در سریال The Book of Boba Fett

سریال The Book of Boba Fett قرار است داستان بوبا فت، جایزه‌بگیر افسانه‌ای و فنک شاند را که یک مزدور است، دنبال کند که به سیاره تاتویین و دنیای زیرین و جنایتکاران کهکشان دنیای جنگ ستارگان بازگشته‌اند. حالا آن‌ها ادعای حاکمیت این سیاره شنی را که روزی تحت کنترل جابا هات و سندیکای جنایتکار او بود، دارند. تمورا موریسون در نقش بوبا فت، مینگ-نا ون در نقش فنک شاند و جنیفر بیلز در نقش Twi’lek، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Book of Boba Fett حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین‌حال، حضور بازیگران بیشتری تاکنون در سریال Boba Fett تایید و اعلام نشده است. طبق گفته موریسون، رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction نیز یک قسمت از سریال بوبا فت را کارگردانی کرده است. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده دارند.

پخش سریال The Book of Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 459 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.