اندیشه سینما انتشار اولین تیزر دو سریال Moon Knight و Ms. Marvel - اندیشه سینما

مارول استودیو تیزر کوتاهی از چند سریال خود از جمله سریال Moon Knight منتشر کرده است. همچنین اولین تصویر سریال Secret Invasion نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو چند تیزر کوتاه از سریال‌های آینده خود منتشر کرده است. اولین تیزر به سریال Moon Knight تعلق دارد که در آن شاهد سریالی متفاوت نسبت به دیگر سریال‌های مارول هستیم. در طول تیزر شاهد مارک اسپکتور هستیم که یک صدا در سر او است و همین موضوع در حال به جنون کشیدن او است. در ادامه لباس شوالیه ماه نمایش داده می‌شود و با اینکه این تیزر حاوی تصاویر زیادی نیست، اما به‌نظر می‌رسد که سریال Moon Knight قرار است خشونت بیشتری در مقایسه با دیگر آثار مارول داشته باشد:

دانلود از آپارات

اسکار آیزاک، ایتن هاوک و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده داشته‌اند که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

همچنین تیزر کوتاهی هم از سریال She Hulk پخش شد که در آن شاهد بازگشت هالک تا معرفی شی هالک هستیم. ظاهرا بروس بنر با بازی مارک رافلو رابطه نزدیکی هم با جنیفر والترز با بازی تاتیانا مازلانی دارد و در طول تیزر بخش‌های کمدی سریال بیشتر نمایش داده می‌شود. درواقع براساس این تیزر، بروس بنر در حال کمک کردن به جنیفر والترز است تا بتواند شی هالک را کنترل کند و همچنین به زندگی عادی و وکالت خود برسد. می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید.

سریال Moon Knight و سریال She Hulk قرار است در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شوند. در ادامه نوبت به سریال Ms. Marvel رسید که مارول تایید کرد این سریال قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود و همچنین تیزر کوتاهی هم از این سریال پخش شد که در طول آن شاهد قدرت گرفتن کامالا خان با بازی ایمان ولانی هستیم که حالا در مسیر کنترل قدرت‌هایش و استفاده از آن در راه مبارزه با جرم و جنایت و سپس تبدیل شدن به یک ابرقهرمان است:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان مارول استودیو اولین تصویر رسمی از سریال Secret Invasion را نیز منتشر کرد که در آن شاهد حضور ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی پیدا کرده است:

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در سریال Secret Invasion

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود که تمرکز سریال تهاجم مخفی قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در اواخر سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 615 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.