اندیشه سینما «الهیار صحرایی» مشاور اجرایی معاونت امور هنری شد - اندیشه سینما

اندیشه: مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش اندیشه، مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور مدیران این معاونت برگزار شد. در این مراسم، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از خدمات حمید قبادی دانا مشاور سابق اجرایی معاونت قدردانی و حکم الهیار صحرایی مشاور اجرایی معاونت امور هنری را به وی اعطا کرد.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری در تکریم و معارفه مشاوران قبلی و جدید معاونت گفت: در ۲ ماه اخیر فعالیت ها و برنامه های معاونت امور هنری با انسجام و هماهنگی که در معاونت وجود دارد، تداوم یافت. حمید قبادی فعالیت های مؤثری را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله در معاونت امور هنری داشته و نظم و انسجام امور اجرایی معاونت، مرهون تلاش های ایشان است. دکتر اللهیار صحرایی نیز سوابق متعددی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و امیدواریم که به ساماندهی بیشتر امور کمک کند.

حمید قبادی دانا مشاور اجرایی قبلی معاونت امور هنری در ادامه جلسه گفت: با توجه به ضرورت ها و امکان ساختاری و قانونی سعی شد امور اجرایی، نیروی انسانی و مالی معاونت امور هنری در بخش های مختلف انسجام و ساماندهی پیدا کند که این امر با همکاری مدیران و همکاران معاونت امور هنری، مؤسسات و انجمن ها محقق شده است. تلاش شد در شرایط مختلف با دشواری هایی که گاهی وجود داشت، با همکاری و تعامل فعالیت هاو برنامه ها تداوم یابد. برای آقای صحرایی نیز در این مسوولیت، آرزوی توفیق دارم.

الهیار صحرایی مشاور اجرایی معاونت امور هنری نیز گفت: هر سازمانی از جمله معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق اهداف، به برنامه ریزی، تخصیص اعتبار براساس برنامه ها و منابع مختلف انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارد. سعی می شود فعالیت های معاونت با معیارهای دقیق در راستای اهداف، برنامه ریزی و با اجرای بهتر، ساماندهی شود. برای آقای قبادی که سابقه آشنایی ما به سال ها قبل برمی گردد، آرزوی توفیق دارم.

مدیران معاونت امور هنری نیز از خدمات حمید قبادی مشاور سابق اجرایی معاونت قدردانی کردند.

الهیار صحرایی دارای مدرک دکترای مدیریت راهبردی فرهنگی و از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تاکنون سمت هایی را در بخش های مختلف این وزارتخانه از جمله معاونت دفتر برنامه ریزی و آموزش های فرهنگی و هنری، معاونت دفتر مدیریت راهبردی فرهنگ و هنر و معاونت دفتر مطالعات و برنامه ریزی داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 555 views بار دسته بندی : سینمای ایران تاريخ : 29 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها