اندیشه سینما اعلام زمان تقریبی پخش فیلم های Pinocchio و Disenchanted از دیزنی پلاس - اندیشه سینما

شرکت والت دیزنی پیکچرز از زمان تقریبی پخش فیلم لایو-اکشن پینوکیو و دنباله‌ی فیلم Enchanted در شبکه‌ی دیزنی پلاس پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت والت دیزنی پیکچرز نهایتا زمان انتشار فیلم لایو-اکشن پینوکیو به کارگردانی رابرت زمکیس و فیلم موزیکال فانتزی Disenchanted به کارگردانی آدام شنکمن از شبکه‌ی دیزنی پلاس را اعلام کرده است. براساس اعلام دیزنی، فیلم پرستاره‌ی پینوکیو و دنباله‌ی فیلم Enchanted در پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسند. اما هنوز زمان دقیق نمایش آن‌ها از شبکه آنلاین دیزنی پلاس مشخص نیست.

تام هنکس در نقش پدر ژپتو، بنجامین ایوان اینزورث در نقش پینوکیو، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی کریکت، سینتیا اریوو در نقش پری آبی، لوک ایوانز در نقش کوچمن شرور، کیگان-مایکل کی در نقش جانِ راستگو و لورین براکو در نقش یک مرغ دریایی با نام سوفیا (یک شخصیت ساختگی تازه) از صداپیشه‌های فیلم Pinocchio به‌حساب می‌آیند. رابرت زمکیس با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Back to the Future و فیلم Forrest Gump سکان هدایت این فیلم لایو-اکشن را در دست دارد و به‌همراه کریس ویتز فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستان پینوکیو نوشته‌ی کارلو کلودی به رشته‌ی تحریر در آورده است.

فیلم پینوکیو ماجراهای یک عروسک چوبی را دنبال می‌کند که آرزوی تبدیل شدن به یک پسر بچه‌ی واقعی را در سر می‌پروراند و رابطه‌ی پدر-پسری، پیامدهای دروغ‌گویی و زندگی در دنیایی فانتزی را تصویر می‌کند. فیلم Pinocchio اثر جدید مشترک در کارنامه‌های تام هنکس و رابرت زمکیس است که پیش‌تر در تولید فیلم تحسین‌شده‌ی Forrest Gump و فیلم Cast Away همکاری کردند. تام هنکس با نقش‌آفرینی در فیلم فارست گامپ نخستین جایزه‌ی اسکار خود را دریافت کرد و با فیلم دورافتاده موفق به کسب جایزه‌ی گلدن گلوب و نامزدی در شاخه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار شد. رابرت زمکیس در سومین همکاری خود با تام هنکس به‌سراغ کارگردانی فیلم The Polar Express رفت که بالغ‌بر ۳۱۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

تام هنکس در فیلم News of the World

کریس ویتز و اندرو میانو از شرکت Depth of Field نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Pinocchio فعالیت می‌کنند. انیمیشن پینوکیو در سال ۱۹۴۰ میلادی روی پرده‌ی سینما رفت و برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار شد. در این انیمیشن دیزنی، دیک جونز صداپیشگی پینوکیو، کلیف ادواردز صداپیشگی جیمینی کریکت و کریستین راب صداپیشگی استاد ژپتو را برعهده داشتند. همچنین این انیمیشن توانست ۱۶۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.

در همین حین امروز روز بزرگی برای طرفداران فیلم Enchanted (افسون‌زده) با هنرنمایی ایمی آدامز به‌حساب می‌آید؛ زیرا شرکت والت دیزنی ضمن اعلام زمان تقریبی انتشار فیلم لایو-اکشن Disenchanted تایید کرد که از حالا می‌توان به تماشای فیلم افسون‌زده در شبکه‌ی دیزنی پلاس نشست. ایمی آدامز و پاتریک دمپسی با انتشار توئیتی اعلام کردند که فیلم Disenchanted برای نمایش در پاییز سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. فیلم‌برداری این اثر اخیرا به پایان رسید. بنابراین به‌نظر می‌رسد که هیچ مشکلی برای پخش آن در تاریخ یادشده وجود نداشته باشد.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر ایمی آدامز و پاتریک دمپسی، جیمز مارسدن و ایدینا منزل نیز برای تکرار نقش‌های خود در دنباله‌ی فیلم Enchanted باز خواهند گشت. شخصیت مورگان نیز باز می‌گردد، اما این‌بار گابی بالداچینو نقش آن را بازی خواهد کرد. زیرا ریچل کاوی دیگر برای ایفای این نقش مناسب نیست. کاراکتر شرور اصلی فیلم Disenchanted مالوینا مونرو نام دارد و مایا رودولف، ایوت نیکول براون و جیما مایز دیگر نقش‌های منفی آن را بازی می‌کنند.

از قرار معلوم این دنباله ماجراهای جیزل و خانواده‌اش را دنبال می‌کند که پس از اینکه زندگی افسانه‌ای آن‌ها در حومه‌ی شهر مطابق انتظار پیش نمی‌رود، به‌سراغ نجات پادشاهی اندلس از دست مونرو می‌روند. گفته می‌شود که هفت کوتوله‌ی سفید برفی نیز در فیلم Disenchanted حضور خواهند داشت و مقداری بر داستان آن تاثیر می‌گذارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 554 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.