اندیشه سینما احتمال فاش شدن حضور چندین شخصیت مهم در تصاویر جدید فیلم مرد عنکبوتی 3 - اندیشه سینما

تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شده که ممکن است حضور چندین شخصیت مهم را در این فیلم مورد انتظار فاش کند.

ادامه این خبر ممکن است بخش مهمی از اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است حضور چندین شخصیت مهم در فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شده بود. به‌تازگی جان کمپی که یک یوتیوبر سرشناس است، دو تصویر جدید از فیلم Spider-Man 3 را به اشتراک گذاشته که در یک تصویر شاهد حضور مت مورداک با بازی چارلی کاکس درکنار زن عمو می و همچنین هپی و پیتر پارکر هستیم. نکته جالب‌تر این است که تام هالند مدتی پیش به چنین صحنه‌ای با حضور یک شخصیت مرموز اشاره کرده بود، اما آن زمان مطمئن نبودیم منظور او کدام شخصیت است.

مت مورداک با بازی چارلی کاکس در کنار پیتر پارکر سر میز در فیلم Spider-Man: No Way Home

اما در تصویر دوم برای اولین‌بار سه نسخه متفاوت مرد عنکبوتی را می‌توانیم مشاهده کنیم که درکنار هم قرار گرفته‌اند. پیش از این تصاویری از پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شده بود که گفته می‌شد در آن اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در استودیو فیلم‌برداری حضور دارند که آن تصاویر، شباهت زیادی به این صحنه دارد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که جلوه‌های ویژه صحنه هنوز کامل نشده است:

نسخه توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

جان کمپی مدت کوتاهی بعد این تصاویر را پاک کرد، اما او به شکل رسمی نگفت که این تصاویر واقعا به فیلم Spider-Man: No Way Home تعلق دارند یا فوتوشاپ هستند. در حال حاضر برخی معتقد هستند که این تصاویر ساختگی بوده و بعید است که واقعی باشند. اما گروهی دیگر با ارائه مدارکی اعتقاد دارند که تصاویر واقعی هستند و به شکلی غیر منتظره فاش شده‌اند. بااین‌حال، مارول یا سونی هنوز واکنش رسمی به این تصاویر نداشته و باید تا زمان انتشار تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home صبر کنیم.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها